ÁTALAKÍTÁSOK MIATT BIZONYTALAN IDEIG SZÜNETEL AZ OLDAL

 
Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Elfelejtettem a jelszót
 
<<< Vissza a Devil May Cry 5 Végigjátszás adatlapjára
 
11. küldetés: Indok
(Reason)
 
    
    
    
    
    
 
Kék kő darabkák
 
 
Lila Gömb Darabkák
 
 
Gömbök, Tárgyak
 
     
 
Arany Gömb
 
 
Titkos küldetés
 
videók
 
 
Pályaadatok
 
Feladat: Juss el a romokon keresztül a múltadhoz
Felhasználható tárgy: nincs
Boss: Cavalier Angelo
Titkos küldetés: 1
Kék kő darabkák: 2
Lila kő darabkák: 1
 
Június 15., tizenegy óra után két perccel
Red Grave, romok
 
V-vel együtt ugyan ott vagytok. Támasztod a falat karba tett kezekkel.
 
V: Nero, az utolsó reményünk... - sétál el előtted - teljesen hasztalan volt.
 
Visszaemlékezés arról a napról
Május 16., este fél kilenc után hét perccel
 
Dante: V, vidd ki innen Nerot! Ez nem jó jel! Nero, menj! Csak teher vagy!
 
Nero: Ez a köcsög tehernek nevezett! Nem a semmiért jutottam el idáig! - próbál visszamenni, de V elhúzza.
 
Tovább küzdesz Urizennel, de hiába. Elüt, visszaváltozol, s a földön landolsz. A Rebellion eltört.
 
Urizen: Ez... az erő.
 
Körbe teker a csápjaival, s szorongat. Trish ezt nem hagyja, fogja a Spardát, s mint a bumerángot, úgy dobja feléd. Elkapod, szabadjára engeded az erődet, s újra átváltozol, egyben kiszabadulsz. A mellkasodba fúródott csápot kitéped. Ismét támadsz, de ezúttal úgy visszaüt, hogy minden keresztül, de kirepülsz a fából. Lady-t és Trish-t pedig foglyul ejti.
 
Urizen: A démoni kard, a Sparda, többé nem szolgál célul. Terveim van veletek. A létezésetek fog nekem erőt adni. Mennyi szerencsés szolgál némi isteni célt.
 
Nyolc perccel később
 
Dante: Rendben, bőven elég - zárod ezzel a beszédet. A Spardáért mész. - Ne hagy a fiút, hogy elvégezze a férfi dolgát.
 
V: Hé, várj! Még nem mondtam el--- - a földre térdel. Visszanézel.
 
Dante: Oké, pihenésre van szükséged - mész tovább. - Mellesleg, azt hiszem, jövök neked eggyel.
 
Megszerezted a Spardát, az Elátkozott Legendás Kardot, amivel Sparda egykor elzárta Mundus-t. A Rebellionod sajnos eltört, így ezt leszel kénytelen használni. A szurdokban fogsz tovább haladni. Indulj el. Lerombolt sírkövek, vértócsa, angyal szobrok és koporsók vannak a környéken.
 
Dante: Úgy látszik, átaludtam az időt. Ideje felmelegedni.
 
Nemsokára ellenfelekbe botlasz. Győzd le őket, gyűjtsd be a Gömböket, balra egy koporsó előtt törd össze a kis Vörös Gömb Kristályt. Tovább szintén. Ugorj fel a dombra, majd le. Menj az épületek közé. Törd szét a fellógatott kis Vörös Gömb Kristályt. Ahogy átmentél az épületen, láthatód, balra van egy Vérrög, amit el kell pusztítanod, hogy a gyökér is elpusztuljon, így az épület teteje ledőlt, s fel tudsz menni. Törd szét a kis Vörös Gömb Kristályt. Balra ugorj fel, rögtön feletted újabb fellógatott kis Vörös Gömb Kristályt törhetsz össze. Kiértél egy városi útra, előtted egy épület van romokban. A kapu fele menve lezárul a járat, verd le ellenfeleidet. Az út megnyílásával láthatod, hogy közeledsz a Qliphoth fához. Gyűjtsd be utánuk a Vörös Gömböket, a környéken a Zöldet és a Fehéret. Menj be a romok felé.
 
Dante: Nem szeretem a romokat... Imádok a saját városomban élni.
 
Ahogy bejöttél, előtted egymáson a falakból darabok, amivel jobbra fel tudsz ugrani. Előtte gyere le balra. Itt len kis Zöld Gömb Kristály és Vörös Gömböket adó Kristályt törhetsz össze. Most már mehetsz fel a törmeléken. Menj át a szomszéd épületbe, a fekete-fehér köves padlósra. Rögtön jobbra kis Vörös Gömb Kristályt törhetsz össze. A túloldalon a gyertyás padlónál egy démon vár. Ugorj le a kis gödörbe, s ott is törd össze a kis Vörös Gömb Kristályt.
 
Dante: Micsoda fájdalom a seggben... Csak tönkre kell tenni.
 
Pusztítsd el a Vérrögöt, s a gyökér elpusztulásának hála egy emeletet lejjebb csúszik az épület. Ha kijössz, láthatod, hogy most előtted van az a része az épületnek, amin előbb keresztül jöttél. Ugorj fel egy emeletet innen, s szembe láthatod, hogy ott egy titkos küldetés.
 
8. Titkos Küldetés: Tartsd fenn az S stílust. Ötven másodpercig az ellenfelek stílusos leverésével fenn kell tartani egy S rankot. Harcolj minél stílusosabban, s kerüld a sérüléseket. Jutalmul vedd fel a Kék kő darabkát (32/21.).
 
Visszatérve gyere le ott, ahol elpusztítottad a Vérrögöt. Rögtön szembe kis Fehér Gömb Kristályt törhetsz össze. Gyere le tovább, ott és feletted kis Vörös Gömb Kristályok van. Melletted épület törmelék, az mellett újabb Vérrög. S ha a túloldalra nézel, szintén. Pusztítsd el először azt a Vérrögöt, amelyik nem az épület törmelék mellett van, s ezzel a gyökér is elpusztul, s ez az épület is lejjebb jön egy emeletet. Egy gyertyákkal teli szobába jutsz, ahol Kék kő darabkára (32/22.) lelsz. Lezárul a visszaút, de ellenfeleid leverésével megnyílik. Pusztítsd el a másik Vérrögöt, hogy a gyökér is elpusztuljon, s megint lejjebb ereszkedjen egy szintet az épület. Ugorj fel az épület darabon. Rögtön jobbra újabb járat nyílt meg. Kis Vörös Gömb Kristályokat törhetsz össze, a földön heverő üvegasztalról pedig magadhoz veheted Lady Kalina Ann rakétavetőjét. Gyere vissza, s jobbra fel a törmeléken, az átjáróban nézz fel, mert ott egy újabb Arany Gömb.
 
Most gyere fel teljesen, s nyomás tovább az ellenfelek leverése után. Az épületről leugorva csápok támadnak rád, de levered mindent. Az úton törd össze a kis Fehér és Vörös Gömb Kristályokat. Ugorj fel a törmeléken, s figyeld, ahogy előtted egy dimenziós kapuból új ellenfél fogad. Kaszáját a földbe állítja, végighúzza, mire vér jelenik meg, abból ellenfelek. Ő a Pokol Judecca, a démoni horda parancsnoka. Vele végez először, aztán a többivel. Csak vigyázz vele, mert a kaszáival megvághat. Képes a dimenziókban teleportálni. Gyűjtsd be a Zöld Gömböt, az út végén a kis Fehér és Vörös Gömb Kristályt törd össze, majd menj arra, amerre kell.
 
Dante: Felmegyünk, feltételezem. A leggyorsabb járatnak tűnik.
 
Menj be. Rögtön szembe fenn törd össze a kis Vörös Gömb Kristályt, felugorva jobbra, majd balra a Zöldet.
 
Dante: Nos, ez össze fog omlani... Micsoda fejfájás.
 
Ugorj tovább, míg nem egy nagy üvegtetőre érkeztél. Lezárulnak a járatok, de ellenfeleid leölése után megnyílik. Gyűjtsd be a Fehér és Zöld Gömböket. Menj fel a törmelékeken, s rögtön szembe látni fogod a Lila Kő Darabkát (8/5.). Ha előre ugrasz le, kis Vörös Gömb Kristályt törhetsz össze. Mögötted ugorj le, s ott is találsz kettőt. Ha még lejjebb ugrasz, és ha eljössz hátra, akkor is, még fellógatva is. Haladj tovább.
 
Dante: Nem tudom ezt a fickót megtörni? Épp most keltem fel egy hosszú szundikálásból.
 
Csápok támadnak rád, de levered mind. Az úton törd össze a kis Vörös Gömb Kristályokat. Szembe az épületen is. Szerelkezz fel, ha kell. Ugorj feljebb, törd össze a kis Zöld Gömb Kristályt, majd menj tovább. Láthatod még közelebb a Qliphoth fát. Ahova pedig érkeztél, feletted egy üvegtető van betörve.
 
Dante: Ó, csak úgy átengednek engem! Öcsém, nem lenne ez a nap.
 
Indulj tovább, válladon a Sparda karddal, mire megérkezik egy ellenfél. Hozzád vágott egy motort, amit szépen kettévágtál. Egy páncélos érkezett meg. Ráadásul az, akivel V megküzdött még Geryonnal együtt, csak elmenekült.
 
Dante: Már Halloween van? - kérded a kardot a válladra fektetve.
 
Lovag: Sparda...!
 
Dante: Egy a jelmez kicsit nagy... Azt hittem, ennél jobb ízlésed van - az ellenfél készíti kardját a harcra. - Mi lenne, ha elvennék egy kicsit?
 
Főellenfél: Cavaliere Angelo, a Villám Sötét Lovag
 
A páncélos ellenfél Villám típusú támadásokkal bír. Szórja feléd apró gömbökben, a levegőből sugarakat lő. Ha maga előtt tartja a páncélját, felesleges lőni, mert lepattan. Ha közelharcot vívsz vele, hátulról támad, vagy amikor nem tartja maga előtt a páncélját. Rád morog, amikor már jobban megsebezted. Ha egy támadását sikerült megtörnöd, letérdel, s könnyen érheti sérülés általad. Teleportálni is képes.
 
Lovag: Sparda...! Ezt neked. Nem menekülhetsz el!
 
Dante: Elfelejtettem, milyen ijesztő, amikor mérges vagy. Juj. Bocsi, de nem látom minden mozdulatod! Segít, hogy tudom, ki vagy. Ugyan, nem mondtam már, hogy nem tudsz megütni?!
 
A harc után megvágod. Egy darab belőle, ami cikázik a villámmal, az általad kettévágott motor egyik fele elé pattan, s összenőnek. Visszanézel rá, s meglátod a megvágott mellkasában Trish-t. Eszedbe jut valami: addig-addig vagdosod, míg darabkái a motorral összeillenek. Trish kiesik a Lovagból meztelenül, s elkapod, a motor pedig siet, s ráugrasz. Megállsz végül, s karjaidban tartod a démonnőt.
 
Dante: Hoppá, úgy tűnik, túl sokat láttam. Jól vagy?
 
Trish: Voltam már jobban is - válaszolja. Leszállsz a motorról a karjaidban tartva, s a földre fekteted. - Dante, az a démon...
 
Elcsitítod őt.
 
Dante: Ne gondolj erre. Pihenj - állsz fel. Megjött V, aki megszólít. A motorra ülsz. - Vigyázz Trish-re, kérlek! - s elindulsz, meg se várva V-t.
 
V: Dante, várj!
 
Átugrod előtte az autót és a gyökeret, de Griffon utánad megy.
 
V-t otthagytad a meztelen Trish-sel a földön - betakarhattad volna. V megtette helyetted.
 
Június 15., tizenegy óra negyven perc
 
Trish magához tér, s felül, fogva magához a lepedőt.
 
Trish: Dante elment...
 
V: Igen... - gumikerekeken ül, s lapozgatja a könyvét. - És nem hiszem, hogy győzhet.
 
Trish: Mi volt az a démon, V? Honnan jött? Urizen nem egy démon. Ismerem ezt a tényt, mert az Alvilágból jöttem - V nem válaszol, de tudja. - Ó, Istenem, mi vagy te akkor?
 
V: Nem számít. Árnyéka vagyok korábbi önmagamnak, aki mindent elvesztett - becsukja a könyvet. - Elmesélem neked születésem történetét.
 
 

 

© 2013-2021 Devil Hunters ~ Devil May Cry

G-Portal