ÁTALAKÍTÁSOK MIATT BIZONYTALAN IDEIG SZÜNETEL AZ OLDAL

 
Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Elfelejtettem a jelszót
 
<<< Vissza a Devil May Cry 5 Végigjátszás adatlapjára
 
12. küldetés: Jamato
(Yamato)
 
    
    
    
    
    
 
Kék kő darabkák
 
 
Lila Gömb Darabkák
 
 
Gömbök, Tárgyak
 
  
 
Arany Gömbök
 
 
Titkos küldetés
 
  
 
videók
 
 
Pályaadatok
 
Feladat: Juss át a Vér Szökőkúton, el a múltadhoz
Felhasználható tárgy: Nidhogg Hatchling
Boss: Urizen
Titkos küldetés: 1
Kék kő darabkák: 2
Lila kő darabkák: 1
 
Május 1., este negyed 10 után négy perccel
 
Egy újabb visszaemlékezés. A csuklyás férfi, aki letépte Nero démoni jobb karját, majd a Jamatora változtatta, s eltűnt előle, nagyon gyengén sétál  egy családi ház felé. Kezében a Jamatoval.
 
V: Vereségről vereségre szenvedve, annak a férfinak a teste elérte a határt. Összetört. De még nem halt meg. Volt még egy feladata, amit meg kellett tennie: hogy legyőzze az ikertestvérét.
 
Igen, a csuklya Dante rossz útra tért bátyját, Vergilt rejti. Kijjebb húzza a Jamatot, s az élére néz.
 
Vergil: Dante...
 
Kihúzza a Jamatot a hüvelyből, utóbbi a földre dobja. Előretekint egy családi festményre, melyen Dante és ő vannak gyerekként szüleivel. Hátat fordít, majd minden erejét összeszedve mellkasába állítja a kardját.
 
Vergil: "...nehéz láncok, melyek körbe fagyasszák csontjaim!"
 
V: Annak rendjében, hogy legyőzze öccsét, csak egy dolgot tudott tenni széthulló hússal és érzésekkel. El kellett választania egy embert a gonosztól a Jamato erejével. És végül, igazi gonosszá vált a férfi.
 
Vergil magába döfi jobban a kardot, mire a testét kék aura veszi körbe. S kiesik belőle V meztelenül, háttal a földre. Ő pedig térdre. V felkel, fehér haja feketére vált, testén tetoválások jelennek meg. Vergilből pedig megjelenik Urizen.
 
Június 15., háromnegyed tizenkettő után két perccel
Red Grave, utcák
 
V: Széthulló húsomat próbáltam összetartani, ami megmaradt kis démoni erőmmel, de... Elértem a határaimat - tartja fel a kezét. Mint a porszemek, úgy hullik. Emberi lelkem szétválasztását és visszanyerését, tisztában vagyok a bűntett súlyosságával, amit tettem. Megértettem, mennyire fontos minden... Minden, amit az erőm keresésében eldobtam.
 
Trish: Ezért akartad megkeresni Dantét?
 
V: Igen. Ostoba. Azt hittem, ő talán majd megváltoztatja... talán rendbe hoz... Talán jóváteszi a hibám. Áruld el... - áll fel. - Jobb volt előtted ez a bolond?
 
Trish: Nem vagyok az anyukád, V - áll fel. - Nagy fiú vagy - megfordul, leveszi a lepedőt, s magára varázsolja ruháját. - És át kell ezt látnod. Dante háborúját - elindul.
 
Így hogy, megkaptad a Cavaliere-t, a démoni motor fegyvert, azon száguldsz a városban, haladva célod felé. Leugratsz egy gödörbe, s a motorodat szétszedve eltángálod a démonokat.
 
Dante: Milyen ez az úti kiütés?
 
Ha kell, szerelkezz fel a küldetés elején, aztán indulj el célod felé.
 
Dante: Hacsak nem akartok meghalni, ajánlom, hogy tűnjetek a fenébe az utamból!
 
Próbáld ki a motort. Ha a Swordmaster Stílust használod, akkor keresztül gázolhatsz rajtuk. Gyűjtsd be a Vörös Gömböket, majd menj tovább itt az úton. Előtted lezárul az út rácsszerű oszloppal, benne egy ellenféllel. Ezt szét tudod ütni, ám ha a helyére állsz, téged zár be. Törd össze, az ellenfélt végezd ki. Bentebb is lesz három. Vörös és Zöld Gömbök vannak benne. Lezárul a járat az ellenfél megérkezésével. A megnyitása után menj tovább. Törd össze a kis Vörös Gömb Kristályt. Tovább a barlangszerű helyen. Szembe egy rács van, azt nem tudod széttörni. Balra újabb kis Vörös Gömb Kristályt törhetsz össze, aztán Zöldet, jobbra a falon kettő Vöröset.
 
Egy térre jutottál, aminek közepén egy szobor, kardja lefele áll. Négy L alakú rácsos része van, az egyikben vér. Ellenőrizd.
 
Dante: Szükséged van vérre, mi? Bocs, nem imádnád az enyémet.
 
Amerről jöttél, onnan balra kezdj el haladni. Felugorva a sziklára törd össze a kis Vörös Gömb Kristályt. Ugorj fel tovább az első járatba. Szembe egy kis lyuk van. Előtte kis Vörös Gömb Kristályt törhetsz össze.
 
Dante: Hú, szárított vér ebből a csatornából... Azt hiszem, ez megmagyarázza, hogyan töltik meg a medencéket ott lenn.
 
Bizony, innen lett megtöltve az első medence. A többi a te dolgod lesz. Benn egy Nidhogg Hatchling-et vehetsz magadhoz. Gyere ki, s most haladj balra. Törd össze a kis Vörös és Fehér Gömb Kristályokat, majd a fába helyezd be a Nidhogg Hatchling-et. Törd össze a kis Vörös Gömb Kristályt, menj tovább. Ha jól megnézed, a város romjai között járkálsz. Lezárul a járat, de ellenfeleid leverésével megnyílik. Az oldalán fekvő mentőautó után rögtön balra kell majd haladnod, de előtte gyere tovább. Vigyáz, az a rácsos fal bezárhat. Törd össze a kis Vörös és Zöld Gömb Kristályokat, törd össze a falat és győzd le az ellenfeleket. Most menj a másik irányba. A felfele úton törd össze a végezz a csáppal, törd össze a kis Vörös Gömb Kristályokat. Balra a Fehéret törd össze. A végére kiérve jobbra a szabadba jutsz vissza, balra kis Vörös Gömb Kristályt törhetsz össze.
 
Dante: Ha követem ezt a vonalat... "Amikor kétséges, üsd meg". Ez a családi mottónk.
 
A végén ott a Vérrög, amit üss szét, hogy a kis mélyedésben a padlón végigfolyjon a vér a medencébe, leereszkedjen, s a szobor alatt elhúzódjon egy vastag deszka.
 
Dante: Igen, jön a vér.
 
Menj be a résen. Szembe törd össze a kis Vörös Gömb Kristályt, jobba menj át a folyosóra, s ott lesz a Lila Kő Darabka (8/6.). A lejtőn lefele haladva törd össze a többi kis Vörös Gömb Kristály, majd megint rácsos falakhoz érsz, amik Vörös vagy Fehér Gömböket zártak el. Ellenfeleid leölésével megnyílik a járat, s mehetsz vissza. Jobbra menj. Törd össze a kis Vörös Gömb Kristályt, az úton tovább haladva a falon szintén, a fehér furgon előtt a Zöldet. Városi útra érkeztél, ahol valaki suttyomban ólálkodik körülötted. Egy bestia akar hátba támadni, de rámutatsz, mire elugrik, s nevetsz. Ő Fury, a Nyaktörő Ragadozó. Képes teleportálni, s gyorsan mozogni, vigyáz vele. Legyőzése után törd össze a Vörös és Zöld Gömb Kristályokat. Egy útkereszteződéshez jutottál.
 
Dante: Ó remek, útkereszteződés. Döntés, döntés...
 
Jobbra van a szabadba jutás, s egy olyan mellékút, ahol csak fal van, de egy kis rés, amin nem férsz át, de jól látható, hogy ott a következő Kék kő darabka (32/23.). Menj balra. Fenn törd össze a kis Vörös Gömb Kristályt, majd a nagyobb térre jutva harcolj, s gyűjtsd be a Gömböket. Amint mehetsz tovább, törd össze a kis Zöld Gömb Kristályt. Üsd szét a Vérrögöt, hogy innen is a medencébe folyjon a vér.
 
Dante: Nem akarom megvárakoztatni Démon Király Urat. Tartanom kell az iramot.
 
Ahogy bejöttél, rögtön jobbra ugorj fel, s ott is lesz a Kék kő darabka, amit korábban láttál a résen keresztül, valamint a kis Vörös Gömb Kristályokat törhetsz össze. Visszajőve itt a területen szintén, balra haladva pedig Vörös Gömböket adó Kristályt törhetsz össze. A következő részen szintén rácsos falak nőnek a földből, valamint ellenfelek jelennek meg, s lezárul a járat. Továbbmenve szembe ismét van egy Vérrög, amit el kell pusztítanod, hogy a vér belefolyjon a medencébe, s ezzel megnyílt a járat.
 
Dante: Meg kell legyen mind.
 
Ha bemész, egy újabb Nidhogg Hatchlinget vehetsz magadhoz.
 
Dante: Egy ideje már, hogy erre használtam az eszem.
 
Gyere ki, fordulj balra a szabad felé. Törd össze a kis Vörös Gömb Kristályt, a végén vedd fel a Vörös Gömböt. Itt kinn van egy másik fa, ahova a Nidhogg Hatchlinget be tudod helyezni. A fa elpusztulásával igazából visszajut egy már bejárt területre, szóval nem kell felhasználnod se. Gyere le a járatba, haladj a hosszú lépcsőn lefele, míg nem gyertyákkal megvilágított helyre jutottál. Törd össze a fellógatott Vörös Gömb Kristályokat.
 
Dante: Ember... Ez visszavezet engem.
 
Ahogy felugrándozol a sziklán, láthatod, hogy egy Titkos küldetés van a közelben. Fordulj meg, s egy rejtett perem van mögötted. Ugorj át, használj Stingert vagy a Trickster stílust.
 
9. Titkos Küldetés: Maradj a levegőben több, mint tizenöt másodpercig. Újabb hasonló titkos küldetés, amivel korábban már találkoztunk, még pedig a harmadik részben, csak itt ha egyszer leesel, elbukod a küldetést. Ha sikerül, tied a Kék kő darabka (32/24.).
 
Folytasd útadat felfele, közben törd össze a kis Vörös Gömb Kristályokat, míg nem kiérsz a szabadba. Ha kell, szerelkezz fel a Divinity Statue-nál. S kiértél. A barlang bejáratánál a kis Fehér Gömb Kristályt törheted össze.
 
Dante: Szentséges... Hihetetlen, hogy még mindig áll.
 
Egy lerombolt ház elé jutottál. A családi házhoz, melyben szüleiddel és bátyáddal egykor éltél. Ahogy belépsz, szembe láthatod a családi festményt, melyen szüleiddel és bátyáddal vagy. Zuhog az eső is. Griffon utolért.
 
Griffon: Itt vagy! Hé, mi van veled? - nem kap választ, a festményt nézed. - Hé! Hé, Dante!
 
Dante: Egyszer aktiválódott bennem a démoni erő, amikor Vergil kedvesen a mellkasomba döfte - veszed elő a törött Rebelliont. - Meglepett mindig... Miért adta nekem a Rebelliont az apám?
 
Griffon: Oké, mit dünnyögsz? - kérdi, mire nevetve felé fordulsz.
 
Dante: Éveken át számos dolgot szúrtam és ütöttem. De ki gondolta volna valaha... - élével feléd fordítod a kardot, és... Jaj, a hasadba szúrtad.
 
Griffon: Elment az eszed!? El kell pusztítanunk egy démon! Később öld meg magad! Segítek! - körbe kerül kétségbeesetten a látványtól.
 
Dante: Ha a Jamato képes elválasztani egy embert a gonosztól... Akkor mit tesz a Rebellion?
 
Griffon: Te elnyelted... a Spardát!
 
Magadba állítod jobban, mire a kard markolata narancsos fehéren kezd fényleni. A tested vörös kezd fényleni, erőt nyersz magadba, majd kiengeded magadból a nagy erőt, mely hullámként végig sodor a házon, neki repíti Griffont a falnak. Egy erősebb démoni alakba változtál, a Sin Devil Triggerre. Kirepülsz a házból.
 
A következő részben pedig már ott vagyunk ismét, amikor Nerot kimentetted Urizen fogságából. Nero a fogságból kiszabadulva feláll, s meglát. Nem hisz a szemének.
 
Nero: Lehetetlen. Dante, te rohadék... Tudtam, hogy nem tudod megölni olyan könnyen! - térdre esik. - Hé, rajtad múlik. De hagyd, hogy szokássá váljon - ezzel elveszti az eszméletét. Griffon jön, s elviszi, amit figyelemmel követsz.
 
Griffon: Győzz, Dante, győzz! - viszi Nerot.
 
Most csak te és Urizen maradtatok. Megidézed a kardodat, a Devil Sword Dantét, az Új Legendás Démoni Kardot. Készen álltok a harcra. Az új erődnek, mint a rendes Devil Triggernek, van mérője, ami ha elfogy, visszaváltozol. Magadra ölteni csak akkor tudod, ha harc közben feltöltődik, hosszan nyomva tartod azt a gombot, amivel magadra öltöd a démoni alakod, s utána képes lehetsz ismét még nagyobb erejű támadásokat végrehajtani. Ezzel ráadásul már képes vagy Urizent megsebezni és leverni.
 
Urizen: Dante... Meg mersz jelenni előttem ebben az alakban?
 
Ha nullára csökkentetted az életerejét, a vértócsába kerül, s rád figyel.
 
Dante: Minden alkalommal, s még mindig nem érted - megidézed a kezedbe a kardodat.
 
Megközelítenéd, hogy megtámad, de megremeg a hely.
 
Urizen: Te VAGY az, aki nem érti meg - áll fel. Delet üt az idő. - Elkezdődött.
 
A Qliphoth felemelkedik, ez pedig földrengést okoz. Lady és Nico a furgonban vannak.
 
Lady: Mi történik?
 
Nico: Rossz hírek! Azonnal mennünk kell, az a házi növény felhúz!
 
Trish V-vel sietnek. V alatt leszakad a föld, s zuhan, de Trish elkapja.
 
Urizen: Teljes egészében feléledt a Qliphoth - eltűnteti a kristályt. - Ez a kellemetlenség... - lép egy véres átjáróba - nem számít.
 
Utána akarsz menni, de hiába. Nem jutsz tovább.
 
 

 

© 2013-2021 Devil Hunters ~ Devil May Cry

G-Portal