Animci: Miutn Nerot s Kyrie-t foglyul ejtette Sanctus s megszerezte a Jamatot, azt Agnus a dmonok vilgnak kapujhoz viszi, s kinyitja. Aztn Fortunban elszabadul a pokol: megnylik a kapu, dmonok seregei tmadnak az emberekre. Egy megbjt csapatot azonban megment egy pnclos s harcba keverednek a dmonokkal. Megrkezik Sanctus a szoborral egytt s a szoksos dumjt adja el. Ekzben a kzpontban maradt Dante tnak indul vissza Fortunba, hogy rendet tegyen, mint ahogy mindig :D
Agnus: Klcsnzd fleid s agyaraid. Puszttsd el ezt a vilgot, hogy az igazi utpia megszlessen - dfi a Jamatot a kapuba, mire az kinylik. - Az tlet nap elrkezett!
Fortunban megnylik a kapu, az rtatlanokat dmonok ezrei tmadjk meg. Egy csapat embert pnclosok mentenek meg, majd keverednek harcba a dmonokkal. Ekzben megrkezik Sanctus a fellesztett Megmentvel.
Sanctus: Ne fljetek! A Megmentnk eljtt hozznk, hogy tadja a megvltst! Meg kell bnnunk s rlni a mg el nem rkezett vilgnak - s a Megmentbl pusztt fnyt hv el, amivel legyilkolja a dmonokat.
A kzpontban maradt Dante megtapsolja, majd elindul, hogy rendet tegyen.
Dante: Csekly elads egy vn szartl, akrcsak te!
Mivel Nero fogsgba kerlt, Dante veszi kzbe a dolgokat. A megszokott felszerelst s a mr hrmas jtkban ltott ngy alapstlust (Trickster, Swordmaster, Gunsliger s Royal Guard) hasznlja, s annyival jobb, hogy a jtk sorn alkalmazhatd mind a ngyet, csak vltogatnod kell. A Neroval gyjttt vrs gmbk s Proud Soul-ok most tkerlnek Danthoz. Szerelkezz fel az elejn, majd induljon a dmonvadszat.
Ott kezdesz, ahol Dante s Nero legutbb sszecsaptak. Kezdetben ld meg az ellenfeleidet s trd ssze, amit lehet vrs gmbkrt. A gylsterem fel menve elszr jobbra akr elvgezheted a titkos kldetst (azt, amikor az eltns padln kellett a Kk k darabhoz jutni). Ha Neroval nem tudtad/akartad megcsinlni, tedd meg Dantval.
Animci: A Scarewcrovoknak egy nagyobb, testesebb s hatalmas pengj vltozata rkezik. Egyet Dante, mint aki baseball meccsen lenne, elt, neki a tbbinek, kiss sztverve a berendezst.
ld meg ket, hogy kinyljon a jrat. Gyjtsd be a gmbket s haladj tovbb. Egy valami mg: ezeknl az ellenfeleknl, ha legyzted ket, figyelj arra, hogy a fegyverk felrepl s ez rt neked, hogy rd esik.
Visszajutottl a lifthez. Nero ide hasznlta fel a Wing Talismant utoljra, de te most ismt aktivlod s lemsz a lifttel. Elindulsz, de hirtelen megszlal a vszjelz. A hely tz perc mlva felrobban, ha nem sietsz. Ugorj le. Ha krbenzel, tallsz egy Arany Gmbt. Aktivld a rnakapcsolt, hogy a ketrec leereszkedjen. ld meg ellenfeleidet, s hagyd, hogy felvigyen. Trd ssze a vrs gmbket ad kristlyt, s minden mst vrs gmbkrt, aztn siess tovbb.
A forg pengs terembe jutottl. Leszakad alattad a rcs, de semmi gond. Lezrul az az oszlop, ahol Nero hagyta a Key of Chorus-t (az id s tr lasstt). ld meg ellenfeleidet, hogy megszerezhesd a Key of Chorus-t. Ezzel azonban annyira bezavartad szerencstlen pengk mkdst, hogy meghibsodtak :D Vagyis nyugodtan fel mehetsz, nem kell tartanod attl, hogy megsrlsz. Szegny Nero mit ssze nem szenvedett vele :D A lzerekhez jutottl vissza :P. Hasznld a Key of Chorus-t s juss t a lzereken, majd menj ki az ajtn.
Visszajutottl a kzpont kezdeti rszre. A lzerek nem mkdnek - szerencsre, - de vrnak tged s minden jrat lezrul. Gyzd le ellenfeleidet. Ha megnylt a jrat, ne menj mg ki. Mirt? Emlkszel az Agnus szobjba vezet tra? Talltl Neroval egy piros Combat Adjudicatort. Menj, trd ssze s szerezd meg a Kk k darabot (32/24.). Most mehetsz kifel, mieltt a nyakadra omlik minden.
Animci: Dante szerencssen kirt, de szemtanja lesz a robbansnak. Ide mr tbbet nem kell jnni, mivel a jratot is letrte a robbans. Mennyibe fog kerlni az jjpts? XD
Innentl mr nem kell tartanod semmitl. Az erdig meg se llj, de azrt trj ssze mindent vrs gmbkrt.
Animci: Taln mg a jtk kezdete eltt pr nappal vagy rval (ki tudja). A Devil May Cry irodban vagyunk, ami jval rendezettebb, mint az eddigiekben vagy az animben (de ebbe most ne menjnk bele). Dante mellett nem csak Trish, de a harmadik jtkbl ismert Lady is itt van :D
Dante: A Kard Rendje? - krdezi pizza evs kzben.
Lady: Igen. Ismered ket?
Dante: Bocs, vallsos s nem keveredem.
Lady: Ez egy egyhzkzsg, ami Fortuna vros kastlyban lsezik. Azt hiszem, az egyetlen, aki hallott volna errl, nagy rdekldst nyjthat ezirnt.
Dante: Mint te - nevet rajta.
Lady: Pontosan. Szval mennyit tudsz Spardrl?
Dante? Nos, attl, amit n kalkullok, sok zrzavar van ott.
Trish-re nz, aki csendben l az asztalon, hallgatja ket s falatozza a pizzt.
Lady: A trtnet szerint, Sparda, mint feudlis r, szolglt a vrosban mg rgen - stl el az asztaltl. - Akik ma ott lnek, igaz legendnak tekintik s imdjk t. Akr egy istent.
Dante: A vezrk egy dmon, s olyan, mint Isten? - krdezi, levve az asztalrl a lbait.
Lady: A bks imdatat nem lehetett eltlni. De az igazi gond az a Rend. Az utbbi idkben mokfuts volt, dmonokat fogtak s nhnyan beleszltak a munkmba.
Dante: Hm, taln nyitok egy llatkertet. :D
Lady: Nemcsak dmonok. Dmoni fegyverrel harcolnak, akrcsak te.
Dante: Jl van akkor, egy mzeumot - elvenn a pizzt, de Lady nem adja. Feladja. - Szval mi van?
Lady: Nos, mi van ha a szndkuk szablysrtk s ktsg kvl rdgi terv van a sznjtkuk mgtt?
Dante: Ht akkor, szerzek valami elfoglaltsgot s... Trish!