Ismt az erdben. Lils felhk jelentek meg nhol, ami egyfajta teleport is. Igen, csak hogy nem mindegy, melyikbe kell menni. Rgtn az elejn felszerelkezhetsz. Kvesd a lerst s az szerint haladj, mert idbe telhet, mire Dante kijut az erdbl.
Rgtn menj t az ajtn elszr. A hdon tallsz egy letrt szlt, onnan ugorj le, ld meg ellenfeleidet, majd haladj Echidna Pokolkapuja fel a teleportba. Az tvitt a vlgybe, ahol Neronak a Gyro Blade-ekkel t kellett trnie a kapukat. Menj le, ld meg ellenfeleidet, akr trd szt a gubkat vrs gmbrt. A kapukon hiba msz t, nem tudsz hova menni. Menj a teleportba a templom fel menve. jabb vlgybe jutottl. Lezrul a jrat, de ellenfeleid lelsvel megnylik. Menj a vlgy tl oldaln tovbb. A hdhoz jutottl. Vgezd el akr a titkos kldetst, ld meg ellenfeleidet, majd a hd alatt lv teleportba nyoms befel. A templom el jutottl. Bent trd ssze a gubkat s a Combat Adjudicatort s vedd magadhoz a Kk k darabot (32/25.). Menj ki az ajtn.
Emlkszel r, mi volt itt? A labirintus jrat. Kezdetben elszr ld meg ellenfeleidet, s most figyelj. A jrat nem ugyanaz, ami Neronl. de nem is az, ami a DMC3-ban volt a hatodik kldetsben tallt labirintusban. Dantnl ez a jrat: elre, majd vissza, aztn ktszer jobbra. s megvan :D. Eljutottl Echidnhoz. Harcolhatsz vele te is :P
Animci: Dante megrkezik arra a helyre, ahol Nero korbban mr megkzdtt Echidnval. A dmonvadsz felfigyel arra, hogy a fk felett rpkd a bestia s a gubit doblja. Kzbe veszi a dolgot. Hrmat visszarg, majd utnuk mg egyet (gy, mint aki fociedzsen van :D). A gubk sszetkznek, majd gazdjuknak megy.
Echidna: Mi a...? Ki a fene vagy te?! - mg ennyi tjkozatlan tagot :D
Dante: rlk, hogy figyelsz rm! Kezdem egy kicsit figyelmen kvl hagyni.
Echidna: Vicceldhetsz. De a legkedvesebb sorsot ajnlom neked. Egyestelek s egybeolvasztalak rkre a gyermekeimmel!
Ezzel bekapja Dantt. Csak hogy ezt nem hagyja ennyiben. Kinyitja a bestia szjt.
Dante: Vonznak hangzik, de azt hiszem, kihagyom - ezzel kiugrik a szjbl. - Mindenki szmra a harc, j lesz, hisz az let sokkal rdekesebb, nem gondolod?
Echidnt ez nem rdekelve tmad.
Igazbl ugyanaz a dolgod, mint Neronl. Tmad, ldd, kerld el a csapsait. Hasznld a stlusokat.
Animci: Legyzted Echidnt, aki mg nyafog, de Dante egyetlen lvssel a tlvilgra kldi. Maghoz vesz egy j fegyvert, a Gilgamesh-t, ami ugyanolyan kz s lb pnclos felszerels, mint a DMC1-ben Ifrit, vagy a hrmasban Beowulf. sszetri a kaput s tovbbll.
Echidna: Az erdm! A gyermekeim!
Ezzel Dante lelvi.
Dante: Szerintem ez a tekintet jobban illik rd.
Megy s maghoz veszi az emltett fegyvert.
Dante: Egy megvan... - felszerelkezik vele, majd sszetri a pokolkaput. - Maradt kett.
Lejn a felh, te mg sszetrheted a gubkat, majd az svnyen haladva menj a kvetkez kldetsre.