ÁTALAKÍTÁSOK MIATT BIZONYTALAN IDEIG SZÜNETEL AZ OLDAL

 
Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Elfelejtettem a jelszót
 
<<< Vissza a Devil May Cry 4 végigjátszás lapjára
 
13. küldetés: A démon visszatér
(The Devil Returns)
 
    
    
    
    
 
Kék Kő darab(ok)
 
1
 
 
Gömbök, tárgyak és egyéb
 
 
Combat Adjudicator
 
 

 
Pályaadatok
 
Feladat: Juss ki az erdőből
Felhasználható tárgy: nincs
Boss: Echidna
Titkos küldetés: nincs
Kékkő töredék: 1
 
Ismét az erdőben. Lilás felhők jelentek meg néhol, ami egyfajta teleport is. Igen, csak hogy nem mindegy, melyikbe kell menni. Rögtön az elején felszerelkezhetsz. Kövesd a leírást és az szerint haladj, mert időbe telhet, mire Dante kijut az erdőből.
 
Rögtön menj át az ajtón először. A hídon találsz egy letört szélt, onnan ugorj le, öld meg ellenfeleidet, majd haladj Echidna Pokolkapuja felé a teleportba. Az átvitt a völgybe, ahol Neronak a Gyro Blade-ekkel át kellett törnie a kapukat. Menj le, öld meg ellenfeleidet, akár törd szét a gubókat vörös gömbért. A kapukon hiába mész át, nem tudsz hova menni. Menj a teleportba a templom felé menve. Újabb völgybe jutottál. Lezárul a járat, de ellenfeleid leölésével megnyílik. Menj a völgy túl oldalán tovább. A hídhoz jutottál. Végezd el akár a titkos küldetést, öld meg ellenfeleidet, majd a híd alatt lévő teleportba nyomás befelé. A templom elé jutottál. Bent törd össze a gubókat és a Combat Adjudicatort és vedd magadhoz a Kék kő darabot (32/25.). Menj ki az ajtón.
 
Emlékszel rá, mi volt itt? A labirintus járat. Kezdetben először öld meg ellenfeleidet, és most figyelj. A járat nem ugyanaz, ami Neronál. de nem is az, ami a DMC3-ban volt a hatodik küldetésben talált labirintusban. Danténál ez a járat: előre, majd vissza, aztán kétszer jobbra. És megvan :D. Eljutottál Echidnához. Harcolhatsz vele te is :P
 
 
Animáció: Dante megérkezik arra a helyre, ahol Nero korábban már megküzdött Echidnával. A démonvadász felfigyel arra, hogy a fák felett röpköd a bestia és a gubóit dobálja. Kézbe veszi a dolgot. Hármat visszarúg, majd utánuk még egyet (úgy, mint aki fociedzésen van :D). A gubók összeütköznek, majd gazdájuknak megy.
 
Echidna: Mi a...? Ki a fene vagy te?! - még ennyi tájékozatlan tagot :D
 
Dante: Örülök, hogy figyelsz rám! Kezdem egy kicsit figyelmen kívül hagyni.
 
Echidna: Viccelődhetsz. De a legkedvesebb sorsot ajánlom neked. Egyesítelek és egybeolvasztalak örökre a gyermekeimmel!
 
Ezzel bekapja Dantét. Csak hogy ő ezt nem hagyja ennyiben. Kinyitja a bestia száját.
 
Dante: Vonzónak hangzik, de azt hiszem, kihagyom - ezzel kiugrik a szájából. - Mindenki számára a harc, jó lesz, hisz az élet sokkal érdekesebb, nem gondolod?
 
Echidnát ez nem érdekelve támad.
 
 
Igazából ugyanaz a dolgod, mint Neronál. Támad, lődd, kerüld el a csapásait. Használd a stílusokat.
 
 
Animáció: Legyőzted Echidnát, aki még nyafog, de Dante egyetlen lövéssel a túlvilágra küldi. Magához vesz egy új fegyvert, a Gilgamesh-t, ami ugyanolyan kéz és láb páncélos felszerelés, mint a DMC1-ben Ifrit, vagy a hármasban Beowulf. Összetöri a kaput és továbbáll.
 
Echidna: Az erdőm! A gyermekeim!
 
Ezzel Dante lelövi.
 
Dante: Szerintem ez a tekintet jobban illik rád.
 
Megy és magához veszi az említett fegyvert.
 
Dante: Egy megvan... - felszerelkezik vele, majd összetöri a pokolkaput. - Maradt kettő.
 
 
Lejön a felhő, te még összetörheted a gubókat, majd az ösvényen haladva menj a következő küldetésre.
 
 

 

© 2013-2025 Devil Hunters ~ Devil May Cry

G-Portal