"A lengő szív megadja a vadásznak a szerencsét, hogy az ég felé nyúljon"
- "Guidepost for the Hunters" Chapter 1 Clause 8"
Kék Kő darab(ok)
Gömb(ök), tárgy(ak) vagy egyéb
Titkos szobák
Pályaadatok
Felhasználható tárgy: nincs
Boss: nincs
Titkos szobák: 2
Kékkő töredék: 3
S Rankhoz szükséges pontok
Ennyi időn belül: 6:30
Vörös gömb kell: 3000
Stílus pont: Egyszer érd el a Show Time!-ot
Sérülés: ne sérülj
Használt tárgyak: ne használj
Animáció: Lucia a felrobbant helyen keresi az anyját, aki egy gödörből jön elő, majd beszélgetnek (beleértve Dantét). A nő megkéri Dantét, állítson meg egy Arius nevezetű démont, aki el akarja foglalni a világot. Dante feldobja a szerencse érmét és a katakombákon útnak indul.
Lucia: Hol van Matier? Matier! Matier!
Matier: Nem semmi. Jó nagy felfordulást csináltak, nem igaz? De az biztos, eltart egy jó darabig, mire megtalálják ezt a helyet. Ó, hát eljöttél, Sparda fia.
Dante: Ismerte őt?
Matier: Természetesen... Mi vagyunk e Vie de Marli nevű föld őrzői. A klánunk Spardával együtt megküzdött a démonokkal. Kérnünk kell tőled egy szívességet, Sparda fia. Tudod, van itt egy ember, aki a lakhelyünket démoni helyre változtatta. Arius a neve. Egy nemzetközi, publikus vállalat elnöke... Démoni erőt birtokol. Győzd le őt és mesterét, értünk, kérlek.
Dante feldobja szerencse érméjét, majd azt mondja.
Dante: Úgy látom, szerencsés napja van.
Matier: Nagyszerű. Nagyon elégedett vagyok. A kikötőhöz vezet. Hogyha szerencsés vagy, elmesélem neked apád történetét, Sparda fia.
Katakombák: A föld alatti járatban haladsz tovább. Haladj a lépcsőn le, törd össze az arcformát és menj tovább. Ugorj a csatornába, bele a bokáig érő vízbe. Továbbmenve újabb arcformát törhetsz össze, ami mögött Vörös Gömböket és szörnyeket találsz. Tovább potyogó padlóba botlasz, az alatt ugyanazokat. A gödör után kettő arcformát törhetsz össze. Az első mögött Vörös Gömböket adó kristályt törhetsz össze és teljesítheted a következő Titkos szobát (20/3.). A másik arcforma összetörésével tőled jobbra elhúzódik a fal. Lődd le a szárnyas dögöket, törd össze az újabb arcformát és ismét elhúzódik egy fal. Ott egy újabb potyogó padló alatt Vörös Gömböket és Kék kő darabra (20/4.) lelsz. Menj át az ajtón.
Terem, közepén kockaformájú kulcsokkal: A terem pici, közepén kockák, egyetlen járható út és sok fáklya. Az ajtón nem tudsz átmenni, lezárul. Annyi a teendőd, ahogy változik a padló, úgy kell a gömböket elpusztítani, legalább nyolcat. Ha ez megvan, tovább mehetsz.
A következő helyen, szembe a túloldalon egy lezárt ajtót találsz. Van két elágazás. Kissé trükkös, ha kell minden Kék kő darab, a következőt tedd: menj jobbra, ahol találsz egy újabb széttörhető maszkrajzot, ami mögött Kék kő darab (20/5.) van elrejtve. Aztán menj a másik irányba, aminek széttörésével a fal félre húzódik ott, ahol imént felvetted a Kék kő darabot. Lődd le a szárnyas dögöket, üsd szét a harmadik arcformát, hogy ismét elmozduljon a fal. Öld meg ellenfeleidet, üsd szét a negyedik repedést, az mögött újabb Titkos szobát (20/4.), azon belül Kék kő darabot (20/6.) találsz. A lebegő kék gömböt üsd addig, míg ki nem világit teljesen és töri fel a mágiát az ajtón.
Terem Kecskeszobrokkal, és az Aerial Heart megszerzése: Amint átjöttél, lezárul az ajtó és rád támadnak. Látsz két kecske szobrot, az alatta található aurapajzs mögött valami fénylő tárgyat. Amint legyőzted első körös ellenfeleidet, a kecske szobrok megelevenednek és rád támadnak. Ezt nem hagyod, kivégzed őket. Ha megvan, az aurapajzs megtörik, te pedig felveszed az Aerial Heart-ot (egy mágikus kő, repülő démonmadár szívévvel). A teremben látsz egy zöld fényt a padlón, ami ugyanolyan, mint az egyesben - felnöveli a Devil Trigger csíkot. Animációban látható, merre kell tovább menni. Annyi a dolgot, hogy átváltozol a démoni alakodra, az Aerial Heart segítségével felrepülsz, ugyanis erre való az, amit most felvettél. Ezzel vége a pályának.