<<< Vissza a Devil May Cry 2 adatlapjára
|
Icuno Hideaki, aki átvette Kamija helyét, mint rendező nem csak a folytatásban, hanem a széria később megjelent részeiben |
A Devil May Cry sikerét követően 2001-ben vagy 2002-ben a Capcom úgy döntött, elkészítik a folytatást. Ám ezúttal nem Kamija Hideki és a Team Little Devil csapat, akik később csalódásukat fejezték ki. Kamiját azzal bízták meg, hogy a folytatás helyszíne észak-amerikai vagy európai legyen, ami Kamiját meglepte. Szóba jött New York is, ám a 2001. szeptember 11-i terrortámadások véget ezt elvetették. Végül mégis az amerikai kontinensről mintázták a játék helyszínét. A folytatást végül a Capcomon belül másik csapat készítette.
Kamija rendező helyére akkor egy máig nevén nem ismert ember került, ám a Capcom nem volt elégedett vele, így 4-5 hónap volt hátra a megjelenésig, mégis az utolsó pillanatban került a helyére Icuno Hideaki. Mindezek ellenére a játékban mégis őt tűntették fel a játék rendezőjeként. Kobajasi Hirojuki producer helyére Tanaka Cukosi és Szudo Kacuhiro, Ueda Maszami zeneszerző helyére Koda Maszato, Sibata Tecuja és Isze Szatosi, Szugimura és Kamija történetíró helyére pedig Akimoto Kacuja, Takimoto Maszasi és Macukava Suszaku kerültek.
Tanaka Cujosi, a producer szerint a játékot jobbá kellett tenni, mint elődét. Becslései szerint, a Devil May Cry 2 kilencszer olyan nagy, mint előde. Kevesebb rejtvényt, újított kamerarendszert és a lehető legtöbb akciójeleneteket szerették volna betenni. A főhősünket (hál istennek) nem cserélték le, Dante visszatért, ám drasztikus változáson esett át a karaktere és személyisége: míg az első részben laza és pörgős, itt nyugodtabb, visszafogottabb és kevés párbeszéde van. Azonban panaszkodtak néhányan arra, hogy az első játékban nem volt játszható karakter Trish. Őt Lucia váltotta fel a második részben, aki azonban játszható volt. Végül Trish mégis játszható karakter lett csak úgy, hogy Dante vagy Lucia ölti magára. Ugyan fejlesztettek a játékmeneten és újdonságok is kerültek bele, mégsem a legjobb lett.
Újdonságként bekerült az, hogy a harcok során már lehet váltogatni a lőfegyverek között anélkül, hogy a menübe kellene lépni és ezeket lehet fejleszteni. Az első részben a démoni fegyverek fejlesztésével új képességekre is tehettünk szert, bár a Devil May Cry 2-ben csak a fegyver erősségét lehetett, míg a képességek elsajátítására ott voltak az Amulettek. A Vörös Gömbökkel személyes tárgyakat (pl Vital Star) vásárolhatunk, valamint a lő- és démoni fegyvereket fejleszthetjük csak. Emellett a karakterek démoni fegyverei ugyanazokkal a támadásokkal rendelkeznek.
Újdonságnak számít még az, hogy bár két karaktert irányíthatunk, saját kampányuk van, ám mégis megegyezik, némi eltéréssel. A forgatókönyv rövid lett, kevés a párbeszéd és az átvezető videók.
A Capcommal korábban együttműködött a DIESEL ruházati cég, s ez most is így volt: Dante egy, Lucia kettő DIESEL ruhát visel a játék során.
Saját fordítás, lopás esetén Fekete Listás vagy
|