ÁTALAKÍTÁSOK MIATT BIZONYTALAN IDEIG SZÜNETEL AZ OLDAL

 
Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Elfelejtettem a jelszót
 

<<< Vissza a Devil May Cry 2 adatlapjára

A Devil May Cry 2-ben ezúttal két játékost irányíthatunk: Dantét, a félvér Démonvadászt - aki visszatér az előző részből - és Luciát, egy démon harcost. Ha Dante kampányát végigvittük, akkor játszhatunk Luciával. Dante fejezete tizennyolc, Luciáé tizenhárom küldetésből áll. Kettejük fő történeti szála megegyezik, azonban a bejárandó útvonal csak részben. A küldetéseknek nincs címe és feladata, hanem egy könyvből idézetek. A játék harmadik személyű, néhol rögzített kamera előtt játszódik, mely követi, olykor átvált. Az analóg kar teljes előre tolásával a karakter fut, de enyhe toláskor sétál, és amerre mozgatja a játékos, abba az irányba megy.
 
Elődével ellentétben ez a rész inkább a harcokra fókuszál, kevés túlélő horror elemmel, s így kell a játékosnak átverekednie magukat a küldetéseken. Dante ezúttal a Rebellion kardot, ám az előző részben is használt Ebony & Ivory lőfegyvereket viszi magával, míg Lucia kardokkal és dobókésekkel harcol. Mindketten különböző, de korlátlan töltetű lőfegyvert vagy kardot visznek magukkal, melyeket a begyűjtött Vörös Gömbökkel az Isten szobroknál fejleszteni lehet, a lőfegyvereket is. A lőfegyvereket a játék során most már szabadon válthatjuk, de a kard lecseréléséhez a menübe kell lépni. A harcok során vetődhetünk, szaltózhatunk, futhatunk a falon és akrobatikus mozdulatokkal is leverhetjük ellenfeleinket.
 
Az életerőcsík maradt a bal felső sarokban. Ezeket ugyanúgy a begyűjtött négy kék kő darabkákból egyesített Kék Gömbbel növelhető, a Zöld Gömbökkel pedig a sérüléseket lehet helyreállítani. Ahogy az előző részben, menteni itt sem lehet, csak a küldetés végén, ugyan is az aközben mentett állást nem fogadja el. Ám minden ajtó előtt automatikus mentés van. Továbbá Kék és Arany, újként Fehér Gömböket gyűjthetünk be. A Kék Gömbbel egy egységnyit növelhetünk az életerő csíkunkon, a Fehérrel a démoni csíkot töltjük fel, az Arannyal az aktuális játékponton folytathatjuk a játékot halálozás után.
 
A történet során sok szörnnyel küzdünk meg, mint a démonmadarak és kecskék, bestiák, gólemek, élő csontvázak, Mágusok, férgek, lepkék, vagy a felbukkanó főellenfelek, mint Orrenguerra, Tartarussian és Plutonian, Bolverk és farkasai, és sokan mások, de a legfélelmetesebbek Arius és annak különböző alakjai, valamint Argosax és a Despair Embodied.
 
A harcok alatt az ajtók és járatok lezárulnak, melyek az ellenfelek legyőzésével vagy rejtvények megfejtésével eltűnnek. A harcok alatt kardokkal és lőfegyverekkel harcolhatunk, ám újdonság, hogy ezúttal vetődhetünk, szaltózhatunk és akrobatikus mozdulatokkal is elkerülhetjük az ellenfelek csapásait. Továbbá ismét úszunk, csak Luciával, korlátlan levegővel és használható a víz alatt egy fegyver vagy a Cranky Bomb-jai. Ilyenkor a kamera külsőleg követi Luciát, nem úgy, mint az elsőben. A Devil Trigger itt sem alkalmazható.
 
A harcok ezúttal is stílusosan zajlanak - minél stílusosabban harcolunk, annál jobb eredményt érünk el a küldetés végére. A Stílusok nevei ezúttal is D-től S-ig vannak: D (Dull), C (Cool), B (Bravo), A (Absolute) és S (Stylish). Minden küldetés végén rangsorolja az időt, a begyűjtött Vörös Gömböket, a személyes tárgyak (Vital Star, Holy Water) használatát, a sérüléseket és a Stíluspontot. Ha a Stílus növelésekor sérülünk, a mérő visszaesik. Újra alkalmunk nyílik magunkra ölteni démoni alakunkat, melyet ezúttal a játék alatt begyűjthető, különböző erejű és típusú Amulettek segítségével harcolhatunk, gyorsan futhatunk, repülhetünk, nagy erejű ütéseket adhatunk le és meggyógyulunk. Ha lecsökken a démoni erőnk csíkja, egy erőtérre lépve újra feltölthetjük, ahogyan a harcok során.
 
A játék egyes szakaszain találunk Titkos küldetéseket, de ezek Titkos szobákként tűnnek fel, ahol mindössze csak az ellenfeleket öljük, semmi feladat, némelyikben hozzájutunk egy Kék kő darabkához.
 
A játékot Normal, Nehéz (Hard) és Dante/Lucia Must Die nehézségi módokon lehet végigjátszani. Normal mód kijátszásakor megnyílik a játék egyik újdonságaként szabadon választhatunk a küldetések között, valamint elérhetővé válik a Bloody Palace minijáték. Ha a Normal módon újrajátsszuk a küldetéseket, a Titkos Szobákat már nem lehet újra és a begyűjtött Kék Kő darabkákat sem kell. A begyűjtött kardok, lőfegyverek és az amulettek szintén megvannak. Nehéz módon újrajátszhatók a Titkos szobák, ám nehezebbek és a száma is eggyel nagyobb.
 
Forrás X
Saját írás, lopás esetén Feketelistás vagy
 
 

 

© 2013-2022 Devil Hunters ~ Devil May Cry

G-Portal


Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!