<<< Vissza a Devil May Cry 5 adatlapjára
2017. november 13-án végre úgy tűnik, hivatalosan is megkapja folytatását a klasszikus Devil May Cry széria. Az óta rengeteg infó látott napvilágot. Íme:
* Devil May Cry V címen készül.
* Valószínűleg csak 2019-ben fog megjelenni. Eredetileg 2018 novemberére tervezték.
* Demo fog érkezni a játékhoz.
* 2015 óta fejlesztik a játékot.
* Valószínűleg PS exkluzív lesz, de reméljük csak ideiglenesen. Lehet, később PC-re is megjelenik.
* Unreal Engine motorral fog menni.
* Állítólag elérhető már egy bemutató videó, melyben a karakterekről, a történetről és egy helyszínről láthatunk betekintést.
* Icuno Hideaki fogja rendezni ismét.
* A Devil May Cry 3 és 4. részek átvezető videóiért is felelős Simomura Júdzsi fog felelni az ötödik rész videóiért is.
* Dante, Vergil és Nero visszatérnek, mint játszható karakterek, bár Vergilét nem tudjuk biztosan. Szóba került egy eddig nem ismert karakter.
* A Devil May Cry 4 eseményei után fog játszódni, s valószínűleg lezárja Sparda fiainak történetét.
* Onyay Pheori részt vesz a zenealbum elkészítésében.
* Nem biztos információ, de Trish valószínű, hogy visszatér.
* Dante, Nero és Vergil szinkronjai ugyanazok lesznek.
* Fény derülhet Nero múltjára, apa-fia kapcsolat van-e Vergil és közte.
* Küldetésekre lesz ismét bontva, s valószínűleg kampányokra.
* A játék során más karakter is irányítható lesz: valószínűleg karaktercsere vagy egyik helyszínről a másikra, s úgy.
* A fő gonosz egy Sötétség Hercege nevű ellenfél lesz, aki nem nagy valószínűséggel Mundus lesz.
* 60 fps-sel fog futni.
* A pályák hasonlóak lesznek a Bayonettáéhoz, de nem lesz QTE.
* Nem lesz látható az életerőcsík, így valószínűleg, ahogy sérülünk, úgy fog szürkülni vérfoltokban a képernyő.
* Nem lesz nyílt világú, de sokkal jobban ne fogjuk tudni járni a környezetet, mint az előző részekben. Tárgyakat üthetünk szét, gyűjtögethetünk majd.
* Online mód is lesz, de játékos-játékos elleni harc nem.
* Újragondolják a vetődést.
* A kamera a nagy harcoknál a karakter mögött lesz, emellett dinamikus.
* Lehet majd választani a fejezetek és küldetések között.
* Visszatérnek a küldetések rangsorolása, ami hasonló lesz a Bayonettáéhoz.
* Az a terv, hogy az animációk kevésbé legyenek merevek. A ruhákat élethűre fejlesztik, mint például Dante kardja ne lógjon át a kabátján, mint a négyben is. A harcokat jobbnak tervezik.
* Dante harci stílusai visszatérnek, s az ellenfelek ahhoz fognak igazodni. Valószínűleg ugyanúgy szabadon váltogathatunk játék közben, mint a négyben. S lesz, mint a harmadik részben, hogy egy ellenfelet például az egyikkel lehet legyőzni. Hogy ugyanazok lesznek-e, nem kizárt.
* Keményebbek lesznek a főellenfelek.
|