devil may cry 5

Állapot: Bejelentve

Megjelenés: 2019 március előtt

Platform: PS4, XOne és PC 

Adatlap*Hírek*Fórum


Rövid ismertető:
A klasszikus sorozat soron következő számozott részéről 2017. november 13-án végre hallhatunk jókat. A 2018-as E3 keretein belül hivatalosan bemutatták.

devil may cry live-action

Állapot: ???

Adatlap*Hírek*Fórum


Rövid ismertető:
Majd egy év tizede rebesgetik a DMC mozifilmet, 2011-ben hallatott magáról - erről sincs semmi.
 
 
Idei videojáték események, melyeken talán számíthatunk Devil May Cry-ra.
 
E3 2018
 
Időpont: 2018. június 12-14.
Helyszín: Los Angeles, Kalifornia, USA
 
2017 novemberében nem kevés információt osztott meg egy Reditt felhasználó az ötödik Devil May Cry-ról. A 2018-as E3-on mutatkozott be végül a várva várt ötödik rész, melynek utolsó számozott része 2008 januárjában jelent meg. Egyenlőre egy bemutató videót láthatunk és már egy harc zene hallgatható.
 
Hírek: X X X X
 
VÉGET ÉRT
 
A jövő évi E3 június 11. és 13-án lesz.
 

 
 

 
 
 
 

* Cserét kérhetsz.
* Ne itt reklámoz.
* Ne káromkodj, s ne írj más, főleg a szerkesztő nevében.
* Cserédet ne írd meg többször, légy türelemmel, válaszolok.
* Kérdezhetsz Chatben, de privátban szintén.
* Ha hosszabb üzenetet szeretnél írni, azt a Vendégkönyvbe vagy emailbe írd meg.

 
KIS ÖRDÖGÖK
Indulás: 2013-05-01
 

Ide azok az oldalak kerülnek, amiket még én szerkesztek, vagy társszerkesztő vagyok.

 

Ide azok az oldalak jönnek, amik Devil May Cry-jal vagy valamelyik szereplőjével foglalkozik.

Bármilyen témájú oldalak ide jönnek - lehet sztáros, személyes, videojáték, szerepjátékos, film- vagy televíziós sorozattal foglalkozó. A hely korlátlan.

SZÜNETEL

Mielőtt cserét kérsz, olvasd el ezeket:

Reklámkönyv | Csere feltételek | Szabályzat

 
BlogPlusz
Friss bejegyzések
2018.07.19. 10:34
2018.07.05. 19:04
2018.06.27. 07:09
2018.06.26. 08:20
2018.06.26. 08:16
 

CSS Codes

BELÉPÉS
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Elfelejtettem a jelszót
 
<<< Vissza az Extrák lapra
 
 
Kamija Hideki 1970. december 19-én született a Nagano Prefektúrban található Macumotoban. Videojáték rendező, producer, forgatókönyvíró, programozó, aki húsz éves munkája alatt nem kevés siker játékot készített a Capcommal és a PlatinumGames-szel. Mindemellett már hangját is kölcsönözte. Olyan videojátékokat rendezett, mint a Resident Evil 2, Devil May Cry, Okami, Bayonetta, Viewful Joe.
 
Korai évek
 
Kamija Hideki 1970. december 19-én született a Nagano Prefektúrában található Macumotoban. Családjáról és magánéletáről nem tudni semmit. Már fiatalkorában elhatározta, hogy videojáték tervező lesz. A szomszédjában élt sráccal együtt játszottak annak Cassette Vision-jával, s ennek hatására döntötte el ezt az életcélt. Első gimnázium éveiben szerzett magának egy Nintendo Famicont, s első játéka, amin játszott vele, a Hudson Soft 1983-ban kiadott Nuts & Milk platform-puzzle játéka volt. Később egy NEC PC-8801-et is beszerzett, hogy ezen tanulmányozza a játékok programozását.
 
Capcom
 
Resident Evil
 
Gimnázium évei után kezdett igazán foglalkozni videojáték tervezéssel. A Segához és a Namcohoz is beadta jelentkezését. Előbbi elutasította, míg a Namco foglalkoztatni szerette volna, mint művész, de Kamija ezt visszautasította, mert tervezőnek készült. A Capcom végül 1994-ben felvette Takumi Súval együtt. Bevették az első Resident Evil munkálataiba, aminek fejlesztése 1993-ban kezdődött, amin egy ideig a rendezője, Mikami Sindzsi egyedül dolgozott. A játék végül 1996 márciusában megjelent, s sikert aratott, s a túlélőhorror műfaj teremtőjének nevezték.
 
A második Resident Evil főszereplői, Leon S. Kennedy és Claire Redfield
 
Egy hónappal később az első rész megjelenése után elkezdték fejleszteni a soron következő második részét a Resident Evilnek. A Capcom Production Studio 4 fejlesztette negyven-ötven fős csapattal. A rendezőnek Kamiját nevezték ki, míg az előző részé, Mikami Sindzsi producerként vette ki részét a produkcióban. Ugyan nem egyszer voltak nézeteltérései Kamijának és Mikaminak, végül mégis összedobtak egy fantasztikus folytatást a Resident Evilnek.
 
Devil May Cry
 
 
Úgy volt, hogy készítik a negyedik Resident Evil, csak hogy a fejlesztések más irányt vettek fel. Eleve egy szellemkastélyszerű helyet akartak tervezni, ami valljuk be, lett is egy kastély a negyedik RE-ben, de a játékmenet teljesen megváltozott. Így született meg 2000 novemberében a Devil May Cry sorozat, melynek első részét Kamija rendezte, írta meg a forgatókönyvet Szugimura Noboruval és ahogy jött Dante, úgy aratott sikert. A játékot a Team Little Devils csapattal fejlesztette. PlayStation-exkluzívként jelent 2001. augusztus 23-án Japánban, októberben pedig már az USA-ban, Európában is. A demója ajándékként járt a Resident Evil Code: Veronica X PS2-es verziójához.
 
Későbbi munkái a Capcomnál
 
Mivel nem ő rendezhette a második Devil May Cry-t, s még részét se vette ki a munkálatokban a Team Lettle Devils csapattal - ami rendesen meglátszott, - új projektekbe fogott. A Capcom 2004. július 1-én nyitott egy kisebb studiot, a Clover Studiot, ami sajnos 2007 márciusában bezárta kapuit. Mikami Sindzsivel és Inaba Acusival együtt dolgozott itt, s olyan játékokat dobtak össze a majd' három év alatt, mint a Viewful Joe oldalnézetes Beat 'em Up, az Okami akció-kaland vagy a God Hand akciós verekedős játékaik.
 
 
A Capcom után a PlatinumGames-nél
 
Miután a Capcom bezárta 2007 márciusában a Clover Stuidot, előtte még 2006-ban Kamija, Mikami és Inaba együtt alapítottak saját videojáték gyártó vállalatot, akkor még Seeds néven. A névváltozás 2008 májusában történt.
 
Ezután elkezdtek videojátékokat tervezni. 2008-ban a Segával kötöttek szerződést, akivel együtt 2012-ig közösen adtak ki játékokat, mint a  MadWorld, Infinite Space, Bayonetta és Vanquish - amik sikeresek lettek. 2011-ben a PlatinumGames bejelentette, hogy a Segával kötött partnerségüket egy Max Anarchy címmel kibővítik.
 
A Sega után a Konamival társultak, hogy Szaito Kendzsi rendezésével együtt elkészítség a Metal Gear Rising: Revengeance-et, amit pozitivan fogadtak és a pontszámok is nagyon jók lettek. Ezután a Nintendoval, hogy exkluzív címként kiadják a Bayonetta folytatását és a The Wonderful 101-et. 2017-ben érkezett a Square Enix közreműkődésével elkészült Nier: Automata, ami szintén sikeres lett.
 
A vállalat eddig egy játékukat, a Scaleboundot törölték, melyben Kamija rendezőként vette volna részét.
 
Munkái
 
Capcom
 
* 1996: Arthur to Astaroth no Nazomakaimura: Incredible Toons (tervező)
* 1996: Resident Evil (programozó)
* 1998: Resident Evil 2 (rendező)
* 2001: Devil May Cry (rendező, forgatókönyvíró)
* 2002: Resident Evil Zero (játéktervező)
* 2003 Viewtiful Joe (rendező)
* 2004: Viewtiful Joe 2 (történet)
* 2005: Viewtiful Joe: Double Trouble! (történet)
* 2006: Okami (rendező, történet)
 
PlatinumGames
 
* 2009: Bayonetta (rendező, történet)
* 2013: The Wonderful 101 (rendező, történet)
* 2014: Bayonetta 2 (felügyelő, történet)
* TBA: Bayonetta 3
 
Szinkronszínészként
 
Játéktervező munkássága mellett vette már ki részét abban, hogy hangját kölcsönözte a Phoenix Wright: Ace Attorney: Trials and Tribulations-ban Godotnak.
 
Érdekességek
 
* Kedvenc videojátéka a Castlevania első része.
* A Gradius, The Legend of Zelda: A Link to the Past, Castlevania, Space Harrier, Cybernator, Punch-Out, Wonder Boy in Monster Land, Snatcher, Sorcerian és Star Cruiser videojátékok inspirálták a játéktervezésre.
* Valamint az is, amikor egy Family Computer Magazinban meglátta Endo Maszanobut (Xevious) és Mojamoto Sigerut (Super Mario, Donkey Kong, Legend of Zelda)
 
 
Forrás X X
 

    

© 2013-2018 Devil Hunters ~ Devil May Cry

G-Portal