<<< Vissza az Extrák lapra
A Devil May Cry, mint iroda a franchise-ban a főhős, Dante otthona, ami a Devil May Cry 3 szerint a Residential Areában (Lakossági negyedben) található meg. Nevét azután kapta, hogy a DMC3-ban Dante legyőzte és elvesztette bátyját, Vergilt, aki vereségét követően a Démonok Világának mélyébe vetette magát. A harcok véget érte után Dante és Lady az utca romjaiban álltak. Lady ekkor mondott valamit, ami után megkapta a nevét az iroda.
"Talán még egy démon is sírhat, amikor elveszti egy szerettét. Nem gondolod?" - mondta Lady.
Később a Devil May Cry-ban, miután Dante legyőzte Mundus-t és a Pokolra küldte, Dante Trish-nek mondott valamit, ami miatt az irodája neve megváltozott.
"Trish, a démonok sose sírnak. Csak az embereknek ajándék ezek a könnyek." - mondta Dante
A Démonvadászokban az iroda neve ismét Devil May Cry, miután Dante és Trish közös megegyezéssel külön folytatják útjukat. Ekkor Dante, egyik társa és legjobb barátja, valamint munkaadója, J. D. Morrison és egy Patty Lowell nevű kislány voltak itt, de közben visszatért Lady és Trish. Patty takarította Dante után a szemetet és tartotta rendben az irodát, még kidíszítette, amiket aztán Dante kérésére leszedett.
Az iroda
Az iroda mind a négy videojátékban és az animében is megjelenik, utóbbiban többet, szinte minden epizódban, amikor Danténak épp nem szólnak valami feladattal.
Kronológiai rend szerint a Devil May Cry 3-ban és annak mangájában Dante irodája még csak nyitásra vár, neve és logója sincs. Az iroda ekkor boltíves tetővel van felépítve, ablakokkal és kétajtós. Belülről négyzet alakú szoba van, fapadló, vakolt fal, fakeretek a szoba alsó részeiben. A bejárattól balra lépcső vezet az emeletre. A lépcső alatt fehér hűtő, pár kanapé és nagy hangszóró. Valamint ezen az oldalon van egy biliárdasztal két ütővel és a golyókkal. A jobb oldalon a sarokban egy régi zenegép, mellette dobok és egy elektromos gitár. A bejárattal szemben egy antik íróasztal székkel, rajta egy régi fajta, forgó telefon és Dante édesanyjáról egy fénykép. Az asztal mindkét oldala felől van két ajtó: a bal oldali a fürdőbe, míg a jobb oldali valószínűleg a hálószobájába vezet. Az asztal mögött a falon egy trófea van. Az irodát azonban a játék kezdetekor, a második küldetés elején szétrombolták a démonok, de a végére újraépíti Dante és neve is van már: Devil May Cry.
A következő részben, a Devil May Cry-ban az épület kisebb, a tető szögletes alakú és faredőnyök vannak az ablakokon. A bejárati ajtó kétajtós, lépcső vezet fel. Az ajtó felett rózsaszín neonfényekkel kivilágítva van a Devil May Cry egy női lógóval együtt. A falak deszkákból és panelekkel lettek újraépítve. A mennyezet kisebb, nincs emeletre vezető lépcső, s inkább tűnik igazi irodának. A bútorok ugyanazok, rengeteg trófea található meg, poszterek nőkről és fegyver állvány. A padlón egy sárgára festett kör van festve.
A Démonvadászokban az irodát a harmadik játékban elpusztított irodáról mintázták, mint az íróasztal mögött megtalálható trófeát. Itt is két ajtó van, csak a bal oldali egy lépcső után a hálószobába vezet, a másik a fürdőbe. A hálószobának egyik sarkában van az ágy, egy nagy boltíves ablak, zöld függöny, egy pár kis szekrény és könyvespolc. Az iroda neonfénye Dantét jelképezi, aki fegyvert tart a kezében és hátán a Rebellion.
A Devil May Cry 4-ben ismét máshogy néz ki az iroda. Az ajtó felett nincs se tető, se veranda, a bejárat után a lépcső van korláttal. A neonfényes lógó csak az iroda nevét jelképezi, figura nincs. A falak vakolva vannak, rossz állapotban és néhol szemét van az irodában. Az íróasztal ugyanott, rajta édesanyja fényképével, a telefonnal, olyakor újsággal. Az asztal és a bejárati ajtóhoz vezető út, vagyis az iroda közepe úgy lett kiépítve, hogy ott két lépcső van, félig köves, félig fapadlóval. Az asztal alá ráadásul szőnyeg került. Mögötte egy széles, kerek oszlop, amihez a Sparda kard van támasztva. Az íróasztal mögött a fal másik oldalán lehet feljutni a hálószobába, amit a kerek oszlop tart. A lépcsőház alatt vannak hangszórók, növények és könyvespolcok. A bal oldalon a sarokban egy bár és egy másik Devil May Cry feliratú neonfény, trófeák a falon és az ajtó mellett.
A Devil May Cry 2-ben csak az Epilógusban tekinthetünk be az irodába, amikor Lucia ott várja Dantét. Nincs zenegép, ehelyett modernebb berendezés található meg. Van néhány bútor és könyvespolc.
Minden játékban látható az irodában legyőzött démonok koponyája, mint trófea, a falon pedig Dante kardja és lőfegyverei. Néhány játékban a trófeák változnak, szörnyektől függően, mint a háromban a Hell Sloth, a négyben a Scarewcrowok koponyái látható. A kettes játék kivételével az animében, a mangában és a többi játékban látható az irodában pizza.
Az irodában tehát megtalálható bútor, zenegép, biliárdasztal, kanapék, Dante asztala és hozzá egy szék. Hangszerek is megtalálhatók, mint dobok és egy elektromos gitár. Továbbá egy cserepes növény, egy kis hűtőszekrény, egy darts tábla és egy kuka. Az íróasztal a megszokott helyen, azon Dante édesanyjáról egy bekeretezett kép emlékbe, egy régi fajta fekete telefon. Alkalmanként újságok és más dolgok is megfordulnak akár az asztal tetején, vagy a fiókban.
Tagok
Kép |
Név |
Beosztás |
Státusz |
|
Dante |
Démonvadász, Tulaj |
Aktív |
|
Trish |
Démonvadász |
Aktív |
|
Lady |
Démonvadász |
Aktív |
|
J. D. Morrison |
Munkaadó |
Aktív |
|
Enzo Ferino |
Munkaadó |
Aktív |
|
Patty Lowell |
Takarító |
Kilépett |
Fortunában
Sanctus bukása és a Szent Lovagság feloszlása után az egykori Szent Lovag, Nero nyitott egy ugyanilyen vállalkozást, szintén Devil May Cry néven fut. Dante küldött neki neonfényeket, a logó ugyanaz. A lakás Fortunában található, amit kedvesével, Kyrie-vel béreltek.
Kép |
Név |
Beosztás |
Státusz |
|
Nero |
Démonvadász, bérlő |
Aktív |
|
Kyrie |
Bérlő |
Aktív |
Saját fordítás, lopás esetén Feketelistás vagy
|