<<< Vissza az Extrk lapra
A Devil May Cry, mint iroda a franchise-ban a fhs, Dante otthona, ami a Devil May Cry 3 szerint a Residential Areban (Lakossgi negyedben) tallhat meg. Nevt azutn kapta, hogy a DMC3-ban Dante legyzte s elvesztette btyjt, Vergilt, aki veresgt kveten a Dmonok Vilgnak mlybe vetette magt. A harcok vget rte utn Dante s Lady az utca romjaiban lltak. Lady ekkor mondott valamit, ami utn megkapta a nevt az iroda.
"Taln mg egy dmon is srhat, amikor elveszti egy szerettt. Nem gondolod?" - mondta Lady.
Ksbb a Devil May Cry-ban, miutn Dante legyzte Mundus-t s a Pokolra kldte, Dante Trish-nek mondott valamit, ami miatt az irodja neve megvltozott.
"Trish, a dmonok sose srnak. Csak az embereknek ajndk ezek a knnyek." - mondta Dante
A Dmonvadszokban az iroda neve ismt Devil May Cry, miutn Dante s Trish kzs megegyezssel kln folytatjk tjukat. Ekkor Dante, egyik trsa s legjobb bartja, valamint munkaadja, J. D. Morrison s egy Patty Lowell nev kislny voltak itt, de kzben visszatrt Lady s Trish. Patty takartotta Dante utn a szemetet s tartotta rendben az irodt, mg kidsztette, amiket aztn Dante krsre leszedett.
Az iroda
Az iroda mind a ngy videojtkban s az animben is megjelenik, utbbiban tbbet, szinte minden epizdban, amikor Dantnak pp nem szlnak valami feladattal.
Kronolgiai rend szerint a Devil May Cry 3-ban s annak mangjban Dante irodja mg csak nyitsra vr, neve s logja sincs. Az iroda ekkor boltves tetvel van felptve, ablakokkal s ktajts. Bellrl ngyzet alak szoba van, fapadl, vakolt fal, fakeretek a szoba als rszeiben. A bejrattl balra lpcs vezet az emeletre. A lpcs alatt fehr ht, pr kanap s nagy hangszr. Valamint ezen az oldalon van egy bilirdasztal kt tvel s a golykkal. A jobb oldalon a sarokban egy rgi zenegp, mellette dobok s egy elektromos gitr. A bejrattal szemben egy antik rasztal szkkel, rajta egy rgi fajta, forg telefon s Dante desanyjrl egy fnykp. Az asztal mindkt oldala fell van kt ajt: a bal oldali a frdbe, mg a jobb oldali valsznleg a hlszobjba vezet. Az asztal mgtt a falon egy trfea van. Az irodt azonban a jtk kezdetekor, a msodik kldets elejn sztromboltk a dmonok, de a vgre jrapti Dante s neve is van mr: Devil May Cry.
A kvetkez rszben, a Devil May Cry-ban az plet kisebb, a tet szgletes alak s farednyk vannak az ablakokon. A bejrati ajt ktajts, lpcs vezet fel. Az ajt felett rzsaszn neonfnyekkel kivilgtva van a Devil May Cry egy ni lgval egytt. A falak deszkkbl s panelekkel lettek jraptve. A mennyezet kisebb, nincs emeletre vezet lpcs, s inkbb tnik igazi irodnak. A btorok ugyanazok, rengeteg trfea tallhat meg, poszterek nkrl s fegyver llvny. A padln egy srgra festett kr van festve.
A Dmonvadszokban az irodt a harmadik jtkban elpuszttott irodrl mintztk, mint az rasztal mgtt megtallhat trfet. Itt is kt ajt van, csak a bal oldali egy lpcs utn a hlszobba vezet, a msik a frdbe. A hlszobnak egyik sarkban van az gy, egy nagy boltves ablak, zld fggny, egy pr kis szekrny s knyvespolc. Az iroda neonfnye Dantt jelkpezi, aki fegyvert tart a kezben s htn a Rebellion.
A Devil May Cry 4-ben ismt mshogy nz ki az iroda. Az ajt felett nincs se tet, se veranda, a bejrat utn a lpcs van korlttal. A neonfnyes lg csak az iroda nevt jelkpezi, figura nincs. A falak vakolva vannak, rossz llapotban s nhol szemt van az irodban. Az rasztal ugyanott, rajta desanyja fnykpvel, a telefonnal, olyakor jsggal. Az asztal s a bejrati ajthoz vezet t, vagyis az iroda kzepe gy lett kiptve, hogy ott kt lpcs van, flig kves, flig fapadlval. Az asztal al radsul sznyeg kerlt. Mgtte egy szles, kerek oszlop, amihez a Sparda kard van tmasztva. Az rasztal mgtt a fal msik oldaln lehet feljutni a hlszobba, amit a kerek oszlop tart. A lpcshz alatt vannak hangszrk, nvnyek s knyvespolcok. A bal oldalon a sarokban egy br s egy msik Devil May Cry felirat neonfny, trfek a falon s az ajt mellett.
A Devil May Cry 2-ben csak az Epilgusban tekinthetnk be az irodba, amikor Lucia ott vrja Dantt. Nincs zenegp, ehelyett modernebb berendezs tallhat meg. Van nhny btor s knyvespolc.
Minden jtkban lthat az irodban legyztt dmonok koponyja, mint trfea, a falon pedig Dante kardja s lfegyverei. Nhny jtkban a trfek vltoznak, szrnyektl fggen, mint a hromban a Hell Sloth, a ngyben a Scarewcrowok koponyi lthat. A kettes jtk kivtelvel az animben, a mangban s a tbbi jtkban lthat az irodban pizza.
Az irodban teht megtallhat btor, zenegp, bilirdasztal, kanapk, Dante asztala s hozz egy szk. Hangszerek is megtallhatk, mint dobok s egy elektromos gitr. Tovbb egy cserepes nvny, egy kis htszekrny, egy darts tbla s egy kuka. Az rasztal a megszokott helyen, azon Dante desanyjrl egy bekeretezett kp emlkbe, egy rgi fajta fekete telefon. Alkalmanknt jsgok s ms dolgok is megfordulnak akr az asztal tetejn, vagy a fikban.
Tagok
Kp |
Nv |
Beoszts |
Sttusz |
|
Dante |
Dmonvadsz, Tulaj |
Aktv |
|
Trish |
Dmonvadsz |
Aktv |
|
Lady |
Dmonvadsz |
Aktv |
 |
J. D. Morrison |
Munkaad |
Aktv |
|
Enzo Ferino |
Munkaad |
Aktv |
 |
Patty Lowell |
Takart |
Kilpett |
Fortunban
Sanctus buksa s a Szent Lovagsg feloszlsa utn az egykori Szent Lovag, Nero nyitott egy ugyanilyen vllalkozst, szintn Devil May Cry nven fut. Dante kldtt neki neonfnyeket, a log ugyanaz. A laks Fortunban tallhat, amit kedvesvel, Kyrie-vel breltek.
Kp |
Nv |
Beoszts |
Sttusz |
|
Nero |
Dmonvadsz, brl |
Aktv |
 |
Kyrie |
Brl |
Aktv |
Sajt fordts, lops esetn Feketelists vagy
|