TALAKTSOK MIATT BIZONYTALAN IDEIG SZNETEL AZ OLDAL

 
Belps
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Elfelejtettem a jelszt
 
<<< Vissza a Devil May Cry 4 adatlapjra
 
A Devil May Cry 4-ben s Special Edition vltozatban ugyanazok az ellenfelek.
 
1. Nero vs. Dante
 
Kldets(ek): Els, majd a tizedik kldets
Helyszn: Az Operahzban, majd a Kard Rendjnek kzpontjban
 
Esemny: Az Operahzban, miutn Sanctus elmondta beszdt Spardrl, s imdkozni kezdtek, Nero ki akart menni, de Kyrie kvette. Dante ekkor rkezett meg, ltte le Sanctus-t, tudvn, hogy dmon. Az emberek meneklni kezdtek, Nero Kyrie-t vdve kvettk a tbbieket, mg Dante a szintn dmon katonkat lelte. Amikor Credoval is vgezni akart, Kyrie ezt szrevette, s menni akart segteni btyjn, de Dante egy katont elttt gy, hogy az a lnynak ment, s a fldre esett. Taln vele is vgezni akart, de Nero megmentette, s harcoltak. Miutn a testvrpr a katonkkal elmenekltek a halott Sanctus-szal, Dante s Nero harcoltak. Dante elmeneklt, Nero pedig utna ment, hogy elkapja.
 
Ksbb a Kard Rendjnek kzpontjban tallkoztak s csaptak ssze jra. Nero nem akarta vesztegetni r az idejt, gy tovbb indult, hogy meglltsa Sanctus-t s kiszabadtsa Kyrie-t. Dante mgis kiprovoklt egy harcot. Nero tovbb akart menni s Dante odaadta neki a kardot, br az miatt tartotta fel.
 
2. Berial
 
Kldets(ek): Msodik (Neroval), majd a tizenhatodik (Dantval)
Helyszn: Egy faluban
 
Esemny: Nero idejutott a vrost elhagyva. Senki sem volt mr itt, de egy dmoni kapu igen. Ebbl jtt el Berial. Nero kiprovoklt egy harcot, de sikeresen legyzte, br a falut elpuszttottk. Ksbb Dante, amikor jtt vissza a vrosba, a falu ugyangy llt, mintha le se lett volna rombolva, de k is megkzdttek. Dante vgleg a msvilgra kldte.
 
3. Bael s Dagon
 
Kldets(ek): Negyedik (Bael) s tizentdik (Dagon)
Helyszn: Fortuna kastly udvara
 
Esemny: Nero rkezett elbb a kastlyba. Az erdbe vezet utat kellett megnyitnia, ami egy vzess mgtt volt elrejtve. Nero gy tudott kijutni a kastly udvarrra, hogy a Gyro Blade-eket az udvara bejrata el helyezte. Ekkor kzdhetett meg Baellel, a dmonbkval. Legyzsvel megszerezte annak egyik russzalkjt.
 
Ksbb, miutn Sanctus elkapta Nerot s Kyrie-t, Credot meglte, majd ment vissza Fortuna vrosba, Dante elindult a kzpontbl vissza a vrosba, gy tba esett a kastly. A kastlybl azonban addig nem tudott kijutni, mg Dagon le nem gyzte, mert a kastly egyes helyein, kztk az elcsarnokot befedte jgpncllal, kisebb jghegyekkel. Legyzse utn szabadd vlt az t.
 
 
 
4. Agnus
 
Kldets(ek): Hatodik s kilencedik Neroval, tizenhetedik Dantval
Helyszn: A Fortuna kastly laboratriuma, Kard Rendjnek kzpontja, majd a fortunai Operahz
 
Esemny: Nero a Fortuna kastlyban jrt, ahol lejutott a laboratriumba. Ott tallkozott a tudssal, akinek kiprovoklt egy harcot. Azutn Agnus tervbe vette, ksrletezni fog rajta, de Neroban felbredt a dmoni ereje, s megszerezte a Jamatot. Ksbb Nero a Kard Rendjnek kzpontjban a dmoni Agnus-szal kzd meg, hogy kiszabadtsa szerelmt Agnus fogsgbl. Br legyzte, Sanctus mgis kzbelpett, mg Nero az ellenfllel volt elfoglalva, Sanctus magval vitte a lnyt.
 
Ksbb, amikor Dante visszatrt a vrosba, azon bell az Operahzba, Agnus vrta, ugyan is a Jamatot ott hasznlta fel, hogy megnyissa a dmonok vilgnak kapujt. Megkzdttek, Agnus kvetelte, beszljen neki, mi hinyzik a dmonokbl, amit az emberek birtokolnak. Dante nem vlaszol, helyette kilvi a paprjait a kezbl, majd fejbe lvi. Aztn maghoz veszi a Jamatot.
 
5. Echidna
 
Kldets(ek): Hetedik (Nero) s tizenharmadik (Dantval)
Helyszn: Erd
 
Esemny: Nero az erdben jrt, amikor megtmadta ez a dmon egy vashdnl. Nero idben tjutott a tloldalra, legkzelebb az erd kzepn tallkozott s kzdtt meg vele. A legyzsvel megszerzett egy trgyat, amivel az erdben tallhat gykereket el tudta korhasztani.
 
Ksbb Dante is megkzdtt vele, hogy az erdben az Echidna ltal ltre hozott lila felhket eltntesse, gy ki tudott jutni az erdbl.
 
6. Angelo Credo
 
Kldets(ek): Nyolcadik (Neroval)
Helyszn: A Kard Rendjnek kzpontja
 
Esemny: Nero sikeres kijutsa az erdbl vgl a Kard Rendjnek kzpontjba jutott, ahova Credo s Kyrie elmenekltek az emberekkel. Credo vrta, csakhogy Sanctus parancsba adta neki, tartztassa le. Erszakot alkalmazva Credo gy se tudta, gy felfedte dmoni alakjt, s megkzdttek. Nero sikeres gyzelme utn bntani akarta, vagy vallatni, csakhogy Kyrie megzavarta ket, felfedve a lny eltt dmoni karjt, s Agnus tudatta a lnnyal, mi is valjban Nero.
 
7. Sanctus
 
Kldets(ek): Tizenegy, majd a huszadik
Helyszn: A Kard Rendjnek kzpontja, majd a Megment belsejben
 
Esemny: Nero, miutn Dantval megkzdtt, a Megment el jutott, ahol Sanctus, aki a jtk sorn felledt, vrta. Fogva tartotta s hasznlta csalinak Kyrie-t. Megkzdttek, s miutn Nero gy dnt, gyz, Sanctus Kyrie-t hasznlta, hogy Nero t tmadja, de idben megllt. gy a Megment foglyul ejtette, Sanctus megszerezte tle a Jamatot. Credo megtmadta Sanctus-t, de az keresztl dfte benne a kardot, amitl srlten zuhant a fld fel. Dante elkapta. Sanctus, akrcsak Kyrie-t, Nerot is bezrta a Megment belsejbe, Credo pedig Dante karjaiban halt meg, krve eltte, mentse meg Nerot s a hgt. Dante eleget tett a krsnek.
 
Ksbb, miutn Dante kiszabadtotta a Megment belsejben fogva tartott Nerot, az ifj harcos elindult kiszabadtani szerelmt s meglltani Sanctus-t. Sikerlt, s egytt kijutottak.
 
8. Megment
 
Kldets(ek): Tizennyolcadik (Dantval)
Helyszn: Fortuna vros gboltja
 
Esemny: Miutn Dante visszaszerezte a Jamatot s elpuszttotta az utols Pokollaput, krve Trish-t, hogy menektse ki az embereket, elindult, hogy meglltsa Sanctus-t s a Megmentt, majd megmentse Nerot s Kyrie-t. Hosszas kzdelem utn Dante bejutatta a Jamatot a hatalmas szobor mellkasn lv kristlyon keresztl abba a burokba, ami fogva tartotta Nerot. Nero gy ki tudott szabadulni.
 
Sanctus legyzse utn a szobornak mg maradt annyi ereje, hogy Nerot megprblja elintzni, de ezt tette meg, majd roppantotta szt a fejt.
 
 
Sajt rs, lops esetn Feketelists vagy
 

 

© 2013-2022 Devil Hunters ~ Devil May Cry

G-Portal


Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!