<<< Vissza a Devil May Cry 4 adatlapjára
A Scarecrow-ok egy kisebb démoni ellenfelek. Három fajta van belőlük: a kezes, a lábas és a nagy. Hasonlóan harcolnak, mint a DMC-ben a Marionetta bábuk. A két kisebb a kettes küldetésben érkeznek meg. Egyik fajtának az egyik kezén, másiknak a lábán van penge. Képesek olyanra, hogy ugorva megpördülnek és megütnek a pengékkel. Legyőzésükkor úgymond kidurrannak, majd porladnak. A lábas akrobatikus mozgásokkal képes kárt tenni bennünk. A nagy egy hatalmas testű, sokkal nagyobb pengével rendelkező, aki a tizenkettedik küldetésben tűnik fel. Képesek úgy támadni, hogy megpördülnek egy helyben, majd a játékosnak ront. Amikor legyőzzük, a pengéjük felrepül, majd a földbe, de ilyenkor el kell onnan menni - ez hasonló a DMC-ből az, amikor az ollós démonokat verjük le.
Frost
A harmadik küldetésben tűnik fel. A DMC Normal módjában tűntek fel, a Könnyűben nem. Jéggel támadó ellenfél, még minket is képes megfaggyasztani egy pillanatra. Neronál a Devil Bringger használatával gyorsan legyőzhető.
Mephisto
Az ötödik küldetésben tűnik fel. Egy szellemszerű lebegő démon, hosszú karmokkal. Fekete köpenyt visel, képes átmenni bármin. A karmait képes megnyújtani és megvágni vele. Neronál a Devil Bringgerrel, ha sokáig kapkodunk érte, kibújik a köpenyből, olyankor skorpiószerű szörny ugrik ki belőle. Ezt elkapva a földre vághatjuk többször. Mindkét harcossal lőni érdemes még.
Bianco Angelo
A harmadik küldetésben tűnik fel. Életre kelt páncél alakok, karddal és pajzzsal. A Devil Bringgerrel elkapva őket akár a földön, akár a levegőben, Nero olyankor összeszúrkálja őket. Képessek nekünk rontani, megvágni a karddal, vagy a pajzzsal megütni. Danténál a Gunsliger stílusban a Pandora's Omen képességet használva győzhetők le a leggyorsabban.
Cutlass
A hatodik küldetésben tűnik fel. Agnus alkotta halszerű karddémonok, akik a földben úszkálnak és csapnak le ellenfeleikre. Legtöbbször lőni érdemes őket, a közelharcokkal nehezen érhetők el. A hátukon pengék vannak, amivel bármilyen akadályt szétvágnak. Képesek kiugrani a földből, és akár egyenesen az ellenfélre.
Gladius
A hatodik küldetésben tűnnek fel. Ezeket is Agnus alkotta. Kard és repülődémon, aki képes repülni, de ha támad, forog, becélozza ellenfelét és lecsap. Neroval ilyenkor elkaphatjuk és akár a másik ilyennek neki vághatjuk, amivel elpusztul.
Chimera Seed & Chimera
A hetedik küldetésben tűnnek fel. Egy démoni fáról való mag, ami képes rátapadni a Scarewcrowok-ra, olyankor erősebb. A Devil Bringgerrel és közelharcokkal érdemes megölni, de vigyázzunk a közelében.
Assault
A nyolcadik küldetésben tűnik fel. Ők is már feltűntek a DMC-ben. Képes a föld alá menni, éles karmaival támad. Pajzzsal védik ellenfeleik csapását. Neronál itt is érdemes a Devil Bringgert használni.
Alto Angelo
A kilencedik küldetésben tűnik fel. Démoni lovagok, olyan, mint a Bianco Angelo, de ezek erősebbek és nagyobbak. Ráadásul gyorsabbak, csapatostul is képesek támadni. Együttes erővel egy gömböt idéznek meg. Neroval a Devil Bringgert használva megragadjuk őket, olyankor a hátuk mögé kerülünk és vagdoshatjuk. Danténál a Gunsliger stílusban a Pandora's Oment bevetve intézhetjük el.
Faust
A tizedik küldetésben tűnik fel. A Mephistohoz hasonló ellenfél, de ez nagyobb, erősebb, fehér csontvázas skorpiószerű szörny és hosszabb a karma. Ugyanúgy köpenyt visel, melyet folyamatos lövés során tönkretehetünk, de visszaveheti ezt az alakot. Neronál a Devil Bringgerrel is érdemes támadni, mert többszörös elkapás során levedli a köpenyt. Agresszív kedvében támad a karmaival, melyet ha megütünk, céltáblává válik számunkra. Danténál is érdemes a Pandora's Oment, valamint a Trickster Air Trick-et a teleporthoz bevetni és shoutgannal meglőni.
Fault
A tizennegyedik küldetésben tűnik fel. Egy földből előérkező, növényszerű ellenfél, aki "futóféreg" szerű ellenfél. Megjelenik az ellenfél alatt, és ha az nem ugrik el, elnyeli egy föld alatti csatatérre, ahol ellenfeleket kell legyőznie és egy teleporttal juthat ki. Amikor úgy tűnt, elnyelt volna, közelharcban gyorsan legyőzhető, a lövésekkel nem jutna előrébb a játékos.
Blitz
A tizenötödik küldetésben tűnik fel. Villám típusú ellenfél, mozgása iszonyat gyors, ekkor lőni lehet csak. Lecsap hirtelen a semmiből, váratlanul. Mindemellett villámszerű energiahullámot lő ki akár pont egyenesen, vagy a levegőbe össze-vissza. Amikor gyengül, teste elvörösödik, és amikor legyőzzük, felrobban a teste.
Basilisk
A tizenhatodik küldetésben jelenik meg. Démonvadászkutya, akit szintén Agnus alkotott meg. Szájukból tűzgolyókat lőnek ki.
Saját írás, lopás esetén Feketelistás vagy
|