Mit kell tenned, hogy Normal módban S-t kapj erre a küldetésre?
9 perc alatt teljesítsd
szedj össze 7000 vörös gömböt
legalább 4500 pontra növeld a Stílusmérő csíkot
legalább egyszer érjen sérülés (de lehetőleg kerüld el)
100 pontnál tovább ne használj semmi tárgyat (de inkább ne is használj semmit)
Dante
Ajánlott Stílus: Trickster
Ajánlott Démoni fegyver: Rebellion és Beowulf
Ajánlott lőfegyver: Ebony & Ivory és Kalina Ann
Animáció: Arkham megérkezett ahhoz a kardhoz, amivel egykor Sparda elzárta a démonok és az emberek világa közti járatot. Egyesíti az amuletteket, amik a karddal egyesülnek, majd Arkham magához veszi. megszerzi Sparda erejét, ismét átalakul a hely.
És most te jössz. Rögtön balra ugorj fel a Visual Starért. A gerendákon gyűjtsd be a vörös gömböket. Látsz egy rést, ami odavezet, ahol korábban a hatodik küldetéskor is jártál. A három próba terem egyike, a rúnakapcsolós. Ott csak annyit tehetsz, hogyha aktiválod a rúnakapcsolókat és az inaktiválása előtt legyőződ a szörnyeket, Arany Gömböt kapsz. Menj át a kék ajtón.
Egy terembe jutottál. amiben lebegő és mozgó kockák vannak. Ezeken kell feljutnod, a legfelső emeletre. Mielőtt elindulsz, itt lent Dantéval a Beowulffal, Vergillel pedig a Force Edge segítségével üsd szét a játék utolsó Combat Adjudicatorját (10/10), és magadhoz veheted a Kék kő darabot (32/28). Üsd még szét a Vörös Gömböket adó kristályt, majd nyomás felfele. Az ajtótól balra próbálj meg feljutni. Haladj középre, majd onnan is balra.
Az első ajtó abba a kamrába vezet, ahol korábban megküzdöttél Agnival és Rudrával. Ne gondold, hogy nincs értelme erre jönni, mert van. Öld meg ellenfeleidet, majd menj vissza innen a liftig, ahol újabb Kék kő darabot (32/29) és vörös gömböket találsz. Most folytasd utadat a kockás kamrában fel. A három próba terme elé érkeztél. Ha akarsz menj és küzdj meg harmadszorra is Jesterrel, de ezt is kihagyhatód. Egyetlen járható út van, még pedig a bal oldaliba, vagyis a labirintusba. Egyetlen tovább út van, a többi beomlott. De ezek most lezárulnak. Ellenfeleid legyőzése után menj át a következő járaton.
Tüske terem: Egy hatalmas folyosóra, terembe jutottál, mindenhol rengeteg kis lyuk, amikből tüskék jönnek ki. Ha emlékszel a hatodik küldetésben megjárt hasonló helyre, ismételd meg, használva mellé a Trickstert, Vergillel pedig a Dark Slayert. A folyosó végén találsz egy járatot, azon kívül egy fényt, amire ráállva felrepülsz.
Visszajutottál abba a terembe, ami a torony tetejére vezetett. Itt korábban Kék kő darabot vehettél fel a gerendákon, de most egy újabb titkos küldetést találsz. Egy megvilágított szobrot kell találnod és aktiválni.
Tizenegyedik titkos küldetés: Juss át a Kék kő darabhoz (32/30) a tüskéken keresztül. Oké, csak a tüskék nagyon gyorsan jönnek. Kerüld el őket, mert sok sérülés esetén olyat D-t kapsz rá, hogy az csak na. Vagy rosszabb esetben ott halsz meg. Használd a Trickstert. Vergillel a teleportálást, s a Super ruhát.
Ha sikerült egy-két sérüléssel megszerezni, menj át az ajtón. Abba a terembe jutottál, ami ugyanúgy a torony tetejére vezetett. Lezárul az ajtó. Öld le azokat az ellenfeleket, amiket Vergil szelt ketté az ő prológusában. Ha megvan, gyűjtsd be a vörös gömböket, törj szét mindent. A kamrába nem tudsz menni, tehát nyomás a torony teteje, hogy átjuthass a Démonok Világába, igyekezz Arkham után. De ott is vajon mi várhat minket? Ha szükségét érzed, szerelkezz fel a Divine Statue-nál és menj tovább. Hamarosan felérsz újra a torony tetejére. Az odaúton egy sötét kamrába jutsz.
Animáció: Dante besétál ide, aztán fény tőr elő. Új főellenfél mutatkozik meg, aki a sötétben jelenik meg. Mi ő, vámpír? Csúnya volna, ha ebben a szériában egyszer feltűnne egy ilyen. Kijön a falból ez a valami. Egy árnyék. A teremben lévő fények villódzni kezdenek. Dante sejti, mit kell tennie.
Dante: Tudom, miért vagy itt. Némi kérdést szeretnél feltenni - mögötte megjelenik az árny és megfordul. - Hát ez nem jó. Én már megválaszoltam magamnak. Nincs szükségem többre - az a valami kardot ránt, Dante pedig felkészül. - Na gyere, te pózoló.
Főellenfél: Doppelganger
Életerő: 10000
Főellenfél bonusz: 8000 vörös gömb
Ajánlott Stílus: Swordmaster
Ajánlott Démoni fegyver: Cerberus és Beowulf
Ajánlott lőfegyver: Ebony & Ivory és Shoutgan
Talán mondhatnám, higgy ez egy egyszerű ellenfél, de biztosan tévedek. Oké, a könnyebb szinteken gondoltam, hogy könnyű leverni. Neked csupán annyi a dolgod, hogy a teremben látható rácsokat kinyisd, ami fényt áraszt a terembe. ha megvan mind, akkor az ellenfél meggyengül, te pedig az alkalmat kihasználva megtámadhatód. Csak miközben ezt teszed, figyelj rá, mert letámadhat. És a kinyitott rácsokat visszacsukhatja. ha jól csinálod, még a támadása közben kinyithatsz egyet, amibe pont beleszalad és támadhatód. Az ellenfél emellett képes egy nagy hullámot kiterjeszteni, amivel ugyancsak kárt tehet benned.
Animáció: Ha sikerült legyőznöd, láthatód, hogy Danténak egy tükörmása jelenik meg. Tesz egy-két ütő és rugó mozdulatokat és szaltót. A hasonmás pontosan azt teszi, amit ő. Megkapta ennek az erejét, amivel létrehozhatja hasonmását, és megtévesztheti vele az ellenfélt.
Dante: Hú, egy pillanatra azt hittem, elveszítem az árnyékomat.
Lépj a teleportba és a küldetés befejeztével menj fel a kapu bejáratához.