<<< Vissza a Devil May Cry 3 adatlapjára
Gondolom, eleinte sokan feltehettétek a kérdést, hogy ugyan mik lehetnek azok a számok. Aztán eshetett le, hogy "ó, azok az aktuális küldetések számai". Összeszedtem ide, hogy melyek hol láthatók. Van, amelyik azonnal szemet szúr, de van, amelyik majd' kiveri az ember szemét. Íme, hogy hol is vannak - képekkel mellékelve
1. küldetés
A pizzás dobozon.
2. küldetés
Azon a táblán, ami akkor látható, hogy Dante vállára fektette a kardját.
3. küldetés
Miután Lady beindította a motorát és felgyújtotta a szörnyeket, akkor látható a "tüzes hármas".
4. küldetés
Vergil felett látható egy zászló. Annak a sarkában.
5. küldetés
Miután Dante leütötte az egyik Blood-Goyle szörnyet, és az a falnak repült, annak vére rákerült. Ebből jött ki az 5-ös.
6. küldetés
Emlékeztek arra, milyen gyönyörű akrobatikus mozdulatokkal intézte el Lady a szörnyeket, melyek rátámadtak? Amikor robbantott a végén és tovább haladt, akkor volt látható a koromfekete szám a padlón.
7. küldetés
Miután Lady meglőtte Dantét, és az ujjára ken a homlokából kifolyó vérből, azt a falra kenni. Abból jön ki a hetes.
8. küldetés
Miután Dante és Vergil harcoltak, felébredt a fiatal Sparda fiúban a démoni oldala, letépte a megszakadt kabátja ujját, és vette fel a kardot, elindul a torony szélére. Látható a Hold, abban pedig a nyolcas szám.
9. küldetés
Miután Dante továbbindult Vergilhez, hogy megállítsa, Lady-t otthagyta a szörnyekkel. Újratölt a nő, és az egyik töltény alján ott a szám.
10. küldetés
Amikor Vergil leszúrja Arkhamot, és az leejti a könyvet, hullik rá a vére. Akkor jön ki a tizes szám.
11. küldetés
A küldetés kezdetekor Lady megszúrt apja mellett áll. Arkham lábánál látható a véres tizenegyes.
12. küldetés
Miután Jester elmagyarázta Danténak, mire jó a Neo Generator, és eltűnne, egy kampóra megy. Az a tizenkettes.
13. küldetés
Amikor Vergil vért csepegtet a kapu ajtajába és feláll, akkor látható a falon a tizenhármas. Egyébként a Sparda fiúk harca alatt kiszúrható, és amikor a harc előtt Dante bátyjára szegezi a Rebelliont.
14. küldetés
Miután Lady és Dante szétválnak a Vergil harc és a torony felemelkedése után, Dante ezúttal Arkham miatt folytatja útját. Az animáció viszont nem csak a gödröt, hanem a számot is megmutatja a falon.
15. küldetés
Az animációkor, amikor Dante az ajtóhoz megy, szembe látható egy faág. Az a szám - jól jönne egy a kertembe :D
16. küldetés
Az animációkor, amikor Dante beszélt, majd lő. Lassított felvételben látható, hogy ott a 16-os szám.
17. küldetés
Miután Arkham megszerezte a Force Edgét és megtartotta hegyi beszédét, a kamera eltávolodik. A bal alsó sarok táján látható a tizenhetes szám a sziklaformán.
18. küldetés
Amikor Dante elindul a Démonok Világába, néhány újságpapír is vele száll. Az egyiken kiszúrható a szám.
19. küldetés
A kezdéskor, mielőtt Vergil elsétálna Lady előtt, a nő előtt található könyvespolcon van rajta.
20. küldetés
Miután Lady gondolkodás nélkül lelőtte saját apját, a felhőkben látható a szám.
Saját írás, lopás esetén Feketelistás vagy
|