ÁTALAKÍTÁSOK MIATT BIZONYTALAN IDEIG SZÜNETEL AZ OLDAL

 
Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Elfelejtettem a jelszót
 
<<< Vissza a Devil May Cry 3 adatlapjára
 
Gondolom, eleinte sokan feltehettétek a kérdést, hogy ugyan mik lehetnek azok a számok. Aztán eshetett le, hogy "ó, azok az aktuális küldetések számai". Összeszedtem ide, hogy melyek hol láthatók. Van, amelyik azonnal szemet szúr, de van, amelyik majd' kiveri az ember szemét. Íme, hogy hol is vannak - képekkel mellékelve
 
 
1. küldetés
 
A pizzás dobozon.
 
 
 
 
 
 
 
2. küldetés
 
Azon a táblán, ami akkor látható, hogy Dante vállára fektette a kardját.
 
 
 
 
 
 
 
3. küldetés
 
Miután Lady beindította a motorát és felgyújtotta a szörnyeket, akkor látható a "tüzes hármas".
 
 
 
 
 
 
4. küldetés
 
Vergil felett látható egy zászló. Annak a sarkában.
 
 
 
 
 
 
 
5. küldetés
 
Miután Dante leütötte az egyik Blood-Goyle szörnyet, és az a falnak repült, annak vére rákerült. Ebből jött ki az 5-ös.
 
 
 
 
 
 
6. küldetés
 
Emlékeztek arra, milyen gyönyörű akrobatikus mozdulatokkal intézte el Lady a szörnyeket, melyek rátámadtak? Amikor robbantott a végén és tovább haladt, akkor volt látható a koromfekete szám a padlón.
 
 
 
 
 
 
7. küldetés
 
Miután Lady meglőtte Dantét, és az ujjára ken a homlokából kifolyó vérből, azt a falra kenni. Abból jön ki a hetes.
 
 
 
 
 
 
 
8. küldetés
 
Miután Dante és Vergil harcoltak, felébredt a fiatal Sparda fiúban a démoni oldala, letépte a megszakadt kabátja ujját, és vette fel a kardot, elindul a torony szélére. Látható a Hold, abban pedig a nyolcas szám.
 
 
 
 
 
9. küldetés
 
Miután Dante továbbindult Vergilhez, hogy megállítsa, Lady-t otthagyta a szörnyekkel. Újratölt a nő, és az egyik töltény alján ott a szám.
 
 
 
 
 
10. küldetés
 
Amikor Vergil leszúrja Arkhamot, és az leejti a könyvet, hullik rá a vére. Akkor jön ki a tizes szám.
 
 
 
 
 
 
 
11. küldetés
 
A küldetés kezdetekor Lady megszúrt apja mellett áll. Arkham lábánál látható a véres tizenegyes.
 
 
 
 
 
 
 
12. küldetés
 
Miután Jester elmagyarázta Danténak, mire jó a Neo Generator, és eltűnne, egy kampóra megy. Az a tizenkettes.
 
 
 
 
 
 
 
13. küldetés
 
Amikor Vergil vért csepegtet a kapu ajtajába és feláll, akkor látható a falon a tizenhármas. Egyébként a Sparda fiúk harca alatt kiszúrható, és amikor a harc előtt Dante bátyjára szegezi a Rebelliont.
 
 
 
 
 
14. küldetés
 
Miután Lady és Dante szétválnak a Vergil harc és a torony felemelkedése után, Dante ezúttal Arkham miatt folytatja útját. Az animáció viszont nem csak a gödröt, hanem a számot is megmutatja a falon.
 
 
 
 
 
15. küldetés
 
Az animációkor, amikor Dante az ajtóhoz megy, szembe látható egy faág. Az a szám - jól jönne egy a kertembe :D
 
 
 
 
 
 
 

16. küldetés
 
Az animációkor, amikor Dante beszélt, majd lő. Lassított felvételben látható, hogy ott a 16-os szám.
 
 
 
 
 
 
 
17. küldetés
 
Miután Arkham megszerezte a Force Edgét és megtartotta hegyi beszédét, a kamera eltávolodik. A bal alsó sarok táján látható a tizenhetes szám a sziklaformán.
 
 
 
 
 
18. küldetés
 
Amikor Dante elindul a Démonok Világába, néhány újságpapír is vele száll. Az egyiken kiszúrható a szám.
 
 
 
 
 
 
19. küldetés
 
A kezdéskor, mielőtt Vergil elsétálna Lady előtt, a nő előtt található könyvespolcon van rajta.
 
 
 
 
 
 
20. küldetés
 
Miután Lady gondolkodás nélkül lelőtte saját apját, a felhőkben látható a szám.
 
 
 
Saját írás, lopás esetén Feketelistás vagy
 
 

 

© 2013-2022 Devil Hunters ~ Devil May Cry

G-Portal


Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal