<<< Vissza a Devil May Cry 3 adatlapjára
Cerberus
A harmadik küldetésben kell megküzdeni vele. Egyike a Temen-Ni-Gru kapuőreinek, akiket egykor Sparda legyőzött. Egy háromfejű hatalmas kutyadémon, aki a jeget irányítja, és ilyen típusú támadásai vannak. A tőle megszerzett fegyver egy nunkachu-hoz hasonló fegyver, amit csak Dante használ.
Nevét a görög mitológiai lényről kapta, aki Hádész vadászkutyája volt, valamint az óriás Tüphón és a félig nő, félig kígyó alakú Ekhidna gyermeke. Szintén háromfejű volt, akinek az Alvilág kapuját kellett őriznie. Dante Alighieri Isteni színjátékában Kerberosz a pokol 3. bugyrában élt.
Agni és Rudra
Az ötödik küldetésben küzdünk meg ellenük a Tűzciklon kamrájában. Ikertestvérek és kapuőrök, akiket Sparda zárt el. Mindketten fej nélküli démonok. Agni a Tűz Istene, fegyvere egy vörös kard, a tűzet irányítja. Rudra a Szél Istene, fegyvere kék színű kard, a szelet irányítja. A tőlük megszerzett fegyverek egy kardszerű fegyver, amit csak Dante használ.
A hinduizmusban Agni és Rudra szintén ezek képességek birtokosai voltak, ők utánuk mintázták meg ezeket a démonokat. Agniról úgy gondolták, ártatlanokat gyilkolt, míg Rudra a betegségek istene volt.
Vergil
Dante ikertestvérével - mint az első részben - háromszor kell megküzdenünk. Először a hetedik küldetésben, a torony tetején a szakadó esőben. Akkor csak a Jamatoja néhány képességét és a Spirálkardjait veti be ellenünk. Másodszor a tizenharmadik küldetésben, a démonok világának lepecsételt kapujánál. Akkor már a korábban legyilkolt Beowulf erejét is veheti ellenünk, a Jamatojának egy fejlesztett képességét és magára ölti a démoni alakját. Végül a huszadik küldetésben, a démonok világában. Akkor már erősebb képességekkel és a Force Edgét is beveti ellenünk, de ennek ellenére legyőzzük.
Leviathan szíve
A nyolcadik küldetésben a nagy Leviathan gyomrában vagyunk, a szívét elpusztítani azután lehet, ha feltörjük az azt záró burkot. Olyankor, ha a két tüdejét is támadjuk, megnyílik a szívét védő pajzs, de olyankor lézerekkel és gömbökkel támad. Ráadásul Envy-k is feltűnnek. Leviathan bálna-angolna keverék. Három angolnaszerű farka van, a levegőben röpköd. A szája egy cethez hasonló, fogai élesek, ami a bálnáéhoz hasonlít. Az emésztőrendszerében az Envy-ken kívül két Gigapade is feltűnik. A testében egyes részeken ugyanolyan szétüthető burok található, mint az első részben, lent az alvilágban.
Leviathan egyébként héberül tengeri kígyót jelent. Mitikus tengeri állat, melyet óriáskígyó, sárkány vagy krokodil alakban ábrázolnak. Idővel a leviatan mindenféle nagyméretű szörny szinonimája lett. A modern héberben egyszerűen cetet jelent.
Nevan
A kilencedik küldetésben küzdünk meg ellene egy barlangban talált kis szobában. Kapuőr volt egykor, akit Sparda állított meg. A Pokol legsötétebb részeibe csalogatja az embereket, szépségének egy férfi sem tud ellenállni. Villámokkal és denevérekkel támad, egyben ezekkel védekezik. Villám boszorkának is hívják. Mások energiáját úgy szívja el, hogy elkábítja áldozatát és megcsókolja. A tőle megszerzett fegyver egy gitár és kasza fegyver, amit szintén Dante használ.
A Nevan egyébként egy ritka ír férfinév, jelentése kis szent.
Beowulf
A tizenegyedik küldetésben küzdünk meg vele. Szintén kapuőr volt, Sparda zárta el. Félig vak. A Fénybestiának is hívják. Félig ember, félig kutya testű, kutyafejű, sasszerű szárnyakkal, két pár szárnnyal és skorpió farokkal. Tud két lábon állva is támadni, de olyankor oszlopokat vág nekünk. A tőle megszerzett fegyver egy kesztyű és lábpáncél. Ezt Vergil Beowulf tizenkettedik küldetésben való meggyilkolása után, Dante pedig a tizenharmadik küldetésben szerzi meg, mindketten különböző, részben ugyanolyan képességekkel bírnak ezzel.
Geryon
A tizenkettedik küldetésben küzdünk meg ellene. Démon ló, akit az Időparipájának is hívnak. Képes lelassítani az időt a Quicksilver nevű stílus képességgel, amit Dante megszerez tőle, ha legyőzte. Húzz maga után egy hatalmas kocsit, melyekből kisebb rakétákat lő ki. A görög mitológiában Geryon egy hatalmas, kétlábú három testtel rendelkező szörnyeteg.
Valójában Coiste Bodhar ír mitológiája alapján alkották meg.
Lady
A Mary néven született ember démonvadász hölggyel a tizenhatodik küldetésben küzdünk meg a könyvtárban. Lady a lőfegyvereivel, a rakétavetőivel és gránátjaival támad. Miután legyőztük Dantéval, megkapjuk tőle Kalinn Ann-ra keresztelt rakétavetőjét, s bár visszaadjuk, új játékkor vihetjük.
Doppelganger
A tizenhetedik küldetésben küzdünk meg vele. Az Üres Halálnak is szokták hívni. Képes felvenni mások alakját az árnyéka által. A sötétben lapul - akárcsak Shadow az egyes részből, - a fény az ellensége. Ha a játékos árnyékos részre megy Dantéval, kézben a Rebellion és a Doppelganger stílus, a démoni alakot felöltve Dante másik oldala előjön.
Arkham és csapata
Lady édesapjával a tizenkilencedik küldetésben küzdünk meg, miután az megszerezte a Force Edgét és Sparda képességét. Amikor egyedül harcolunk ellene, ránk uszítja csapatát. A harcba becsatlakozik Vergil, és együtt legyőzik. Arkham csápokkal támad.
Gigapage
A negyedik küldetésben küzdünk meg egyszer ellene, de a nyolcadikban Leviathan gyomrában kétszer is menekülnünk kell előle, vagy neki állunk legyőzni. Egy hatalmas galandféreg-szerű démon, aki a levegőben kúszik. Képes lilás és kék villámgömböket ránk uszítani. Amikor a hátán vagyunk, a nyakát érdemes támadni, nagyobb kárt okozunk. Ha a teste villámokban cikázik, forog azért, hogy minket ledobjon a hátáról.
Latinul óriást jelent a neve, máshol ezeréves láb/méret. Ezek kombinálásából kijön az, hogy hatalmas méret.
Hell Vanguard
A második küldetésben küzdünk meg ellene. Egy halálisten, aki a holtak lelkét irányítja. Halálos, boszorkaszerű démon. Hasonlít a DMC1-ben látott ollós démonokhoz. Ők is tudnak repülni, ugyanakkor teleportálni, eltűnni és váratlanul lecsapni. Először Vergil végzett vele a Temen-Ni-Gru torony tetején, de a játék későbbi szakaszain is feltűnik.
Jester
Jester Arkham másik éneként tűnik fel. Egy bohóc, aki többet beszél, mint Dante - aki ráadásul utálja ezt. a DMC3 Special Edition változatában háromszor is megküzdhetünk vele. Az elsőt kötelező, mert a zárt ajtók nem nyílnak akkor ki. A következő kettőt ki lehet hagyni. Olyankor energiagömböket küld ránk. Amikor először simán lőjük, ugrabugrál a golyózápor/spirálkardok elől, utána már támadható. A harmadik összecsapáskor már egy hatalmas arcos labdával is támad. Abból robbanógömböt lő felénk. Amikor csak lőni tudjuk úgy, hogy azok elől elugrál, de megvágnánk, eltűnik, a labda nevet, és felrobban.
Saját fordítás, lopás esetén Feketelistás vagy
|