ÁTALAKÍTÁSOK MIATT BIZONYTALAN IDEIG SZÜNETEL AZ OLDAL

 
Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Elfelejtettem a jelszót
 
<<< Vissza a Devil May Cry 3 adatlapjára
 
Ők egy csapat ellenség, akik a hét főbűn után kapták nevüket. Ők a Démonok Világának börtönőrei, akik a Poklot irányítják, feladatuk pedig levadászni az embereket, a bűnösöket, egyben az ártatlanokat.
 
Első katona: Pride (A evélység)
 
Az első küldetésben jelennek meg. Az első számú katona, a leggyengébb, leglassabbak és könnyen legyőzhetők. Szürke csontvázakból megalkotott katonák, akiket a Kaszásról alkottak meg. Sötét köpenyt és fekete fáslit hordanak. Hatalmas kaszával támadják ellenfeleiket. Azért hozták létre őket, hogy ártatlanokat gyilkoljanak le. Ha legyőzik őket, elporladnak.
 
 
Második katona: Envy (Az irigység)
 
A nyolcadik küldetésben, Leviathan gyomrában tűnnek fel, az emberek világában sose. Szintén kaszával támadnak. A kettesszámú ellenfél. Testükön zöld folyadék folyik, szinte izom és hús látszódik róluk. Végtagjaikon fáslik, arcukon maszkot viselnek. Ha legyőzzük őket, zöld folyadékká olvadnak.
 
 
 
Harmadik katona: Wrath (A harag)
 
A hármas számú katona, aki a második küldetésben tűnik fel. A hátukon cipelnek egy hatalmas gömböt, amit ha meglövünk, felrobban, és mindenki megsérül a közelében. Ha mégsem lőjük, de közel megyünk hozzá, és ott időzünk, ránk dobhatja. Ezek a katonák magasak, sötétbőrűek, emberszerű démonok nagyon hosszú karokkal. Meztelen testükön fáslik, maszkot hordanak, ami egyik szemét takarja, szájuk össze van varrva. Ha a Bloody Palace-ban kivégezzük, fehér és zöld gömböt kapunk.
 
 
Negyedik katona: Sloth (A restség)
 
A harmasdik küldetésben tűnik fel. A négyes számú, magasabb rangú démon. Csuklyás, kaszás démonok. Sosem sétál, képes a teleportálásra, és váratlanul is lecsap ellenfelére. Ugyan lassú, támadásai erősek. Puskával és a Cerberus-szal érdemes támadni. Nagyon magasak, emberszerű démonok, akik égetett bőrűek nagyon sötét, barnás árnyalattal. Hosszú fehér köpenyt viselnek, fejükön és végtagjaikon fáslit. A fásli ugyan takarja szemüket, de látnak. Szintén hatalmas kaszával támadnak. Rövidebb ugyan, de díszítve van.
 
 
Ötödik katona: Greed (A fösvénység)
 
A hetedik küldetésben jelenik meg. Az ötödik katona, aki egy hatalmas koporsót cipelve támadja ellenfeleit. Ebből elhunyt szellemeket hív elő. Hadonásznak ezekkel, a közelükben olyankor nem érdemes lenni.
 
 
 
 
 
Hatodik katona: Gluttony (A torkosság)
 
A negyedik küldetésben tűnik fel. A hatos számú démon. Hasonló a Pride-hoz, de ez pusztító szelet lő a szájából.
 
 
 
 
 
 
 
 
Hetedik katona: Lust (A bujaság)
 
Az első küldetésben tűnik fel. A hetes számú démon. Képes a teleportálásra és a hirtelen gyors támadásra. Köpenyt és fáslikat visel. A rohamszerű támadásait Dantéval a Royal Guarddal és Stringerrel, Vergillel pedig a Beowulffal és a Spiral kardokkal érdemes kivédeni.
 
 
 
 
Más ellenfelek
 
Abyss
 
A tizenhetedik küldetésben jelenek meg először. Az Alvilág legmélyén laknak, nagyhatalmú démonok. A háborús időkben ők voltak azok a démonok, akik nagyobb hatalommal bírtak. Hatalmas sarlóval támadnak. Hasonlítanak a Pokol katonáira, de sokkal erősebbek, fürgébbek, mágiával rendelkeznek és teleportálni képesek. Vannak szarvaik és hosszú farkúk. Testük fehér, melyeken jól látható vér áramlik. Hátukon három tüske lóg ki.
 
 
Enigma
 
A harmadik küldetésben jelenik meg. Egyszemű, többlábú, megelevenedett szobrok, sötét varázslattal. Hat lábából kék színű energia nyílvesszőket kővel ki, egyszerre többet is.
 
 
 
 
 
 
Blood-Goyle
 
Az ötödik küldetésben jelennek meg. Egy kisebb, denevérszerű szárnyas démonok, hosszú farokkal, csőrszerű orral, ami akkor jelenik meg, ha a szobrokat vér érint meg. Ha lőjük őket, megdermednek, olyankor gyorsan kell leverni őket, különben megelevenednek. Ha csak karddal támadjuk, osztódnak. Utóbbit akkor is, ha felpuffasztja magát.
 
 
 
Arachne
 
A kilencedik küldetésben jelenek meg először. Pókszerű démonok, pengelábakkal. Képesek hálóba szőni minket, ezeket kerüljük el. A zöld testű a hím, erősebb, mint a kisebb, a fehér.
 
 
 
 
 
 
Dullahan
 
A tizedik küldetésben tűnnek fel először. Felfegyverkezett és védekezésre álló démon, mely a levegőben lebeg. Szembe semmiképp ne támadjuk, csak hátulról). Ha szemben állunk vele és megpróbálunk elugrani mellette, megvág a kardjával.
 
 
 
 
 
Soul Eater
 
A tizenegyedik küldetésben jelenik meg. meggyilkolt démonok dühének maradványából hozták létre őket. Kicsi, gyenge csápos szörny. Kék füst veszi őket körbe. Szemben állva vele eltűnik, de ha a hátunk mögött van, feltűnik. Elkaphat minket, leghamarabb a démoni alakot felöltve szabadulhatunk.
 
 
 
The Fallen
 
A tizenötödik küldetésben jelenik meg. Egy fényszerű, repülő, tollal beborított démon. Áthatolhatatlan pajzzsal rendelkezik, az arca, a hasa sebezhető. Van egy lándzsája, ami elől el kell menni, ha lengetni kezdi. Ha eldobja a földbe, kis idő után felrobban. Azt állítják róla, hogy nő, de a hangja férfias.
 
 
 
 
Megátkozott Sakkbábuk
(Damned Chessman)
 
 
A 18. küldetésben tűnnek fel egyben, de néhány küldetésben is megjelenek. Az alvilágban alkották meg ezeket a mágikus sakkbábukat, melyek maguktól mozognak. Akárcsak a valódi sakk, itt is ugyanúgy mozognak a bábuk, ahogyan azt a szabály elő írja.
 
Megátkozott Gyalog
(Damned Pawn)
 
A 7. küldetésben tűnnek fel először. Ez a bábú a leggyengébb sakkfigura, de nagyobban is megjelenik. Mint a sakkban, itt is egy mezőt léphet előre, a támadásai gyorsak. Ha eléri a tábla másik oldalát, segítségül hívhat a másik bábúktól.
 
Lovag
(Damned Knight)
 
A 14. küldetésben tűnnek fel először. A lovag a leggyorsabb és legerősebb bábú, de nem jelent nagy veszélyt. Mint a valódi sakkbábú, itt is L-alakban mozoghat. Ha fölénk kerül, s úgy akarna landolni, azonnal el kell tűnni, mert kárt tesz bennünk. Ha a közelében vagyunk, az orrán lévő szarvával is meg tud sebezni minket.
 
Futó
(Damned Bishop)
 
A 13. küldetésben tűnnek fel először. A Futó lassú, de mágikus képességgel rendelkezik. A valódihoz hasonlóan átlósan mozog. Két kardja van, ha keresztben tartja és piros színű, akkor csak támadni akar, de ha kék, megvághat minket. Képes mágikus erőt kibocsátani, Tűzgolyót lövellni.
 
Bástya
(Damned Rook)
 
A 16. küldetésben tűnnek fel először. A Bástya is lassú, előre-hátra és oldalra mozoghat. Nagy mágikus erővel bír. Ha szétnyílik a bábú, képes négy irányba sugarat lőni (ezt jobb elkerülni).
 
Királynő
(Damned Queen)
 
A 18. küldetésben tűnnek fel először. A sakk egyik legfontosabb és legerősebb bábúja. Mint a valódi bábú, minden irányba mozoghat - átlósan és egyenesen, - emellett gyorsan mozog. Mozgás közben képes támadni, nagyon veszélyes és közben örömmel nevetgél. Úgy vesszük észre mozgását, hogy lila füst veszi körbe.
 
Király
(Damned King)
 
A 18. küldetésben tűnnek fel először. Minden sakk legeslegfontosabb bábúja. Ha itt is legyőzzük, vége a játéknak. Ha megtámadjuk és egy helyben áll, helyet cserél a Bástyával. Ha azonban nincs a táblán a Bástya, a Király képes támadni, robbanáskeltő támadással - ilyenkor tűnés. Három szeme van.
 
 
FORRÁS X X X
 
Saját fordítás, lopás esetén Feketelistás vagy
 

 

© 2013-2022 Devil Hunters ~ Devil May Cry

G-Portal


Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal