<<< Vissza a Devil May Cry 3 adatlapjára
Ők egy csapat ellenség, akik a hét főbűn után kapták nevüket. Ők a Démonok Világának börtönőrei, akik a Poklot irányítják, feladatuk pedig levadászni az embereket, a bűnösöket, egyben az ártatlanokat.
Első katona: Pride (A evélység)
Az első küldetésben jelennek meg. Az első számú katona, a leggyengébb, leglassabbak és könnyen legyőzhetők. Szürke csontvázakból megalkotott katonák, akiket a Kaszásról alkottak meg. Sötét köpenyt és fekete fáslit hordanak. Hatalmas kaszával támadják ellenfeleiket. Azért hozták létre őket, hogy ártatlanokat gyilkoljanak le. Ha legyőzik őket, elporladnak.
Második katona: Envy (Az irigység)
A nyolcadik küldetésben, Leviathan gyomrában tűnnek fel, az emberek világában sose. Szintén kaszával támadnak. A kettesszámú ellenfél. Testükön zöld folyadék folyik, szinte izom és hús látszódik róluk. Végtagjaikon fáslik, arcukon maszkot viselnek. Ha legyőzzük őket, zöld folyadékká olvadnak.
Harmadik katona: Wrath (A harag)
A hármas számú katona, aki a második küldetésben tűnik fel. A hátukon cipelnek egy hatalmas gömböt, amit ha meglövünk, felrobban, és mindenki megsérül a közelében. Ha mégsem lőjük, de közel megyünk hozzá, és ott időzünk, ránk dobhatja. Ezek a katonák magasak, sötétbőrűek, emberszerű démonok nagyon hosszú karokkal. Meztelen testükön fáslik, maszkot hordanak, ami egyik szemét takarja, szájuk össze van varrva. Ha a Bloody Palace-ban kivégezzük, fehér és zöld gömböt kapunk.
Negyedik katona: Sloth (A restség)
A harmasdik küldetésben tűnik fel. A négyes számú, magasabb rangú démon. Csuklyás, kaszás démonok. Sosem sétál, képes a teleportálásra, és váratlanul is lecsap ellenfelére. Ugyan lassú, támadásai erősek. Puskával és a Cerberus-szal érdemes támadni. Nagyon magasak, emberszerű démonok, akik égetett bőrűek nagyon sötét, barnás árnyalattal. Hosszú fehér köpenyt viselnek, fejükön és végtagjaikon fáslit. A fásli ugyan takarja szemüket, de látnak. Szintén hatalmas kaszával támadnak. Rövidebb ugyan, de díszítve van.
Ötödik katona: Greed (A fösvénység)
A hetedik küldetésben jelenik meg. Az ötödik katona, aki egy hatalmas koporsót cipelve támadja ellenfeleit. Ebből elhunyt szellemeket hív elő. Hadonásznak ezekkel, a közelükben olyankor nem érdemes lenni.
Hatodik katona: Gluttony (A torkosság)
A negyedik küldetésben tűnik fel. A hatos számú démon. Hasonló a Pride-hoz, de ez pusztító szelet lő a szájából.
Hetedik katona: Lust (A bujaság)
Az első küldetésben tűnik fel. A hetes számú démon. Képes a teleportálásra és a hirtelen gyors támadásra. Köpenyt és fáslikat visel. A rohamszerű támadásait Dantéval a Royal Guarddal és Stringerrel, Vergillel pedig a Beowulffal és a Spiral kardokkal érdemes kivédeni.
Más ellenfelek
Abyss
A tizenhetedik küldetésben jelenek meg először. Az Alvilág legmélyén laknak, nagyhatalmú démonok. A háborús időkben ők voltak azok a démonok, akik nagyobb hatalommal bírtak. Hatalmas sarlóval támadnak. Hasonlítanak a Pokol katonáira, de sokkal erősebbek, fürgébbek, mágiával rendelkeznek és teleportálni képesek. Vannak szarvaik és hosszú farkúk. Testük fehér, melyeken jól látható vér áramlik. Hátukon három tüske lóg ki.
Enigma
A harmadik küldetésben jelenik meg. Egyszemű, többlábú, megelevenedett szobrok, sötét varázslattal. Hat lábából kék színű energia nyílvesszőket kővel ki, egyszerre többet is.
Blood-Goyle
Az ötödik küldetésben jelennek meg. Egy kisebb, denevérszerű szárnyas démonok, hosszú farokkal, csőrszerű orral, ami akkor jelenik meg, ha a szobrokat vér érint meg. Ha lőjük őket, megdermednek, olyankor gyorsan kell leverni őket, különben megelevenednek. Ha csak karddal támadjuk, osztódnak. Utóbbit akkor is, ha felpuffasztja magát.
Arachne
A kilencedik küldetésben jelenek meg először. Pókszerű démonok, pengelábakkal. Képesek hálóba szőni minket, ezeket kerüljük el. A zöld testű a hím, erősebb, mint a kisebb, a fehér.
Dullahan
A tizedik küldetésben tűnnek fel először. Felfegyverkezett és védekezésre álló démon, mely a levegőben lebeg. Szembe semmiképp ne támadjuk, csak hátulról). Ha szemben állunk vele és megpróbálunk elugrani mellette, megvág a kardjával.
Soul Eater
A tizenegyedik küldetésben jelenik meg. meggyilkolt démonok dühének maradványából hozták létre őket. Kicsi, gyenge csápos szörny. Kék füst veszi őket körbe. Szemben állva vele eltűnik, de ha a hátunk mögött van, feltűnik. Elkaphat minket, leghamarabb a démoni alakot felöltve szabadulhatunk.
The Fallen
A tizenötödik küldetésben jelenik meg. Egy fényszerű, repülő, tollal beborított démon. Áthatolhatatlan pajzzsal rendelkezik, az arca, a hasa sebezhető. Van egy lándzsája, ami elől el kell menni, ha lengetni kezdi. Ha eldobja a földbe, kis idő után felrobban. Azt állítják róla, hogy nő, de a hangja férfias.
Megátkozott Sakkbábuk
(Damned Chessman)
A 18. küldetésben tűnnek fel egyben, de néhány küldetésben is megjelenek. Az alvilágban alkották meg ezeket a mágikus sakkbábukat, melyek maguktól mozognak. Akárcsak a valódi sakk, itt is ugyanúgy mozognak a bábuk, ahogyan azt a szabály elő írja.
Megátkozott Gyalog
(Damned Pawn)
A 7. küldetésben tűnnek fel először. Ez a bábú a leggyengébb sakkfigura, de nagyobban is megjelenik. Mint a sakkban, itt is egy mezőt léphet előre, a támadásai gyorsak. Ha eléri a tábla másik oldalát, segítségül hívhat a másik bábúktól.
Lovag
(Damned Knight)
A 14. küldetésben tűnnek fel először. A lovag a leggyorsabb és legerősebb bábú, de nem jelent nagy veszélyt. Mint a valódi sakkbábú, itt is L-alakban mozoghat. Ha fölénk kerül, s úgy akarna landolni, azonnal el kell tűnni, mert kárt tesz bennünk. Ha a közelében vagyunk, az orrán lévő szarvával is meg tud sebezni minket.
Futó
(Damned Bishop)
A 13. küldetésben tűnnek fel először. A Futó lassú, de mágikus képességgel rendelkezik. A valódihoz hasonlóan átlósan mozog. Két kardja van, ha keresztben tartja és piros színű, akkor csak támadni akar, de ha kék, megvághat minket. Képes mágikus erőt kibocsátani, Tűzgolyót lövellni.
Bástya
(Damned Rook)
A 16. küldetésben tűnnek fel először. A Bástya is lassú, előre-hátra és oldalra mozoghat. Nagy mágikus erővel bír. Ha szétnyílik a bábú, képes négy irányba sugarat lőni (ezt jobb elkerülni).
Királynő
(Damned Queen)
A 18. küldetésben tűnnek fel először. A sakk egyik legfontosabb és legerősebb bábúja. Mint a valódi bábú, minden irányba mozoghat - átlósan és egyenesen, - emellett gyorsan mozog. Mozgás közben képes támadni, nagyon veszélyes és közben örömmel nevetgél. Úgy vesszük észre mozgását, hogy lila füst veszi körbe.
Király
(Damned King)
A 18. küldetésben tűnnek fel először. Minden sakk legeslegfontosabb bábúja. Ha itt is legyőzzük, vége a játéknak. Ha megtámadjuk és egy helyben áll, helyet cserél a Bástyával. Ha azonban nincs a táblán a Bástya, a Király képes támadni, robbanáskeltő támadással - ilyenkor tűnés. Három szeme van.
FORRÁS X X X
Saját fordítás, lopás esetén Feketelistás vagy
|