<<< Vissza a Devil May Cry 2 adatlapjra
A Devil May Cry 2-ben szintn hasznlhat a Devil Trigger, de a kpessgek nem olyanok, mint amit az elsben, vagy amiket a ksbbiekben is lthattunk. A jtk alatt beszerezhet Amuletteknek hla klnbz kpessgekre tehetnk szert. Ahhoz, hogy alkalmazhassuk brmelyik kpessget, a Menben lv Equip-on bell az Amulettet kell vlasztanunk, majd kivlasztani a hrom tpushoz, melyiket szeretnnk alkalmazni.
Az sszes Amulett
KP NVVEL |
HOL LELHET |
LERS |
DANTE |
LUCIA |
 |
a kampnya elejtl |
5. kldets, az Evil Heart helyre raksakor |
Ennek segtsgvel villm tpus tmadsokat hajthatunk vgre. |
 |
2. kldets, a katakombk utols szobja |
2. kldets, a torony els szobjban a gmb aktivlsa, s a Kecskedmonok legyzse utn |
Ennek segtsgvel replhetnk. |
 |
4. kldets, a kiktben |
8. kldets, a katakombkban |
Ennek segtsgvel gyorsan futhatunk. |
 |
5. kldets, egy beomlott alagt trmelkein tl a tankok legyzse utn |
4. kldets, a vros alagtjban |
Ennek segtsgvel nagyobb krt okozhatunk ellenfeleinknek.
|
 |
7. kldets, gyr csigalpcsjn bell |
5. kldets, gyr csigalpcsjn bell |
Ennek segtsgvel tz tpus tmadsokat hajthatunk vgre. |
 |
nem |
7. kldets, vz alatti barllang |
Ennek segtsgvel gyorsan szhatunk. |
 |
11. kldets, katakombk, vagy 14-ben a dmonok lepte vrosban |
3. kldets, kikt |
Ennek segtsgvel nem csak a sebessgnk nl, de kzben gygyulnak a sebeink. |
 |
15. kldets |
11. kldets |
Mindketten a dmonok vilgnak bejrata eltt tallhat kupacbl szerzik meg. Ennek segtsgvel lelassthatjuk magunk krl az idt s az ellenfeleket. |
 |
16. kldets, Arius irodja |
a kampnya elejtl |
Ennek segtsgvel jg tpus tmadsokat hajthatunk vgre. |
 |
nem |
5. kldets, a gyrban |
Gonosz erej, ami elszvja a jtkos leterejt. |
Sajt rs, lops esetn Feketelists vagy
|