ÁTALAKÍTÁSOK MIATT BIZONYTALAN IDEIG SZÜNETEL AZ OLDAL

 
Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Elfelejtettem a jelszót
 
<<< Vissza a Devil May Cry 2 adatlapjára
 
Orangguerra
 
Egy hatalmas majomdémon, aki elképesztő erővel rendelkezik. Egy energiagömböt lövell ki, elkapja, majd földre vágja ellenfelét, de összeroppantja, ha kell. Csapásai halálosak lehetnek. Célszerű inkább lőni, a közelébe nem ajánlatos menni. Ha elkapja a játékost, az csak a démoni alakja felöltésekor tud kiszabadulni. Dante fejezetében a harmadik és hatodik küldetésben, Luciáéban a negyedik küldetésben tűnik fel. Neve spanyol, olasz és portugál eredetű, jelentése lehet háborús majom vagy orángután.
 
 
Plutonian és Tartarussian
 
Mindketten a démonok világában megalkotott kétfejű, láncos golyóval támadó, vasból készítette démonok. Plutonian Dante fejezetében a tizenkettedik, Luciáéban a nyolcadik küldetésben kell megküzdeni, míg Tartarussiannal csak Lucia küzd meg a második küldetésben. Mindketten a láncos golyóval támadnak, a lövéseket úgy védik ki, hogy forgatják a golyókat. Lézereket bocsátanak ki, ezeket ki kell kerülni, és kis szörnyek is becsatlakoznak. Célszerű lőni és távol maradni tőle, de aki profin tolja már, annak kiválóan megy :D. Amikor kilövik golyóikat, csak kb. öt méterig nyúlnak el, így ha ebben a távban benne van a játékos, vetődéssel vagy ugrással elkerülheti. Ilyenkor a démoni alakot felöltve támadható, amivel több kárt okoz neki. Plutonian egy római isten után, Plútóról kapta a nevét, Tartarussian egy görög alvilági isten után.
 
 
Jokatgulm
 
Egy nagyhatalmú vízi démon, négy csáppal és mérget termel. A Dumary-sziget kikötőjének egy raktárában tűnik fel. Dante a negyedik, Lucia a harmadik küldetésben küzd meg vele. A csápjaival meg tud ütni, de elkapni nem. A csápjai ellen érdemes vetődéssel elugrani, de hasznosabb elugrani. Amikor egy csápot több támadás ér, eltűnik, vörös gömböt kap érte a játékos, de az kis időn belül visszanő. A feje akkor válik szabaddá, ha egy csápja hiányzik. Olyankor a közelében megmérgezheti a játékost, amitől lilás lesz a teste és csökken az életereje, de ez egy kis időn belül elmúlik. Jokatgulmot egy görög mitológiai lényről, egy ősi kígyóról, a lérnai Hüdráról mintázták. A mitológiában több feje volt, ennek egy és négy csápja, és ugyanúgy termelt és lehelt mérget. A szörnyeteg ráadásul Tüphón és Ekhidna gyermeke, a nemeai oroszlán, a Khimaira és Kerberosz testvére. Héra annak reményében ajánlotta Héraklész második próbájának a hüdra legyőzését, hogy a fenevad végez vele.
 
 
Nefasturris
 
Latinul a Bűn tornya a neve. Dante küzd meg ellene a hatodik küldetésben. Uroboros City felhőkarcolójából tűnik elő, miután Dante megölte Nefascapitas-t. Később Argosax the Chaos részeként ismét megjelenik. Csak lőni lehet, megütni semmiképp. A puska segíthet az elején, de Ebony & Ivory szintén. A szájából kilövellő nagy lézerre vigyázni kell, de amikor a feje leválik a testéről - vagyis Nefascapitis, - akkor még inkább. Ugyanakkor alkalmazható a közelharc és a démoni alakot is bevetheti a játékos.
 
 
Furiataurus
 
Latinul Dühös Bika a neve. Dante küzd meg ellene a nyolcadik küldetésben. Szintén a Tűz elemet képviselő ellenféllel akad dolgunk a játék alatt. Egy hatalmas kalapácsot forgat. Teste lávában és lángban ég. Amikor az ellenfélnek ront - vagyis a játékosnak, - vetődéssel vagy duplaugrással kell kitérni előle. A teste köré képes felemelni egy ciklont, olyankor közel vonza magához az ellenfeleket. Segítségre Danténak az Offence és Quick Heart lehet.
 
 
Noctpteran
 
Dantéval a tizedik, Luciával a hatodik küldetésben küzdünk meg vele. Egy óriás, aranyszárnyú lepke démon. Tojásokkal szaporodik, amikből lárvák kelnek, s azokat is ránk uszítja, és bekaphatnak, de a gombok nyomkodásával hamar kiszabadulhatunk. A lepkét csak lőni lehet, a démoni alakban nagyobb kárt okozhat a játékos. A lepke mindössze a lárvákat küldi, más támadása nincs. Ógörög nyelven Éjjeli szárnyas a neve. 
 
 
Bolverk
 
Dante küzd meg ellene a tizenegyedik és tizenhatodik küldetésben. Farkasokkal harcoló démon (akik Freki és Geri), lándzsákkal felfegyverkezve. Csontvázszerű démon. A lándzsáival durva támadásokra képes, több soron szurkálja a játékost, neki megy vele - Stringerféle támadással. Lőni érdemes, a közelharcokkal öngyilkosság neki menni. A Quick és Offence Heart, valamint a Vendetta hasznosak erre a harcra. Mivel a farkasok is gondot okozhatnak, érdemes azokat megölni előbb. Ebben a harcban nem lehet megállni egy pillanatra se, mivel három az egy ellen harc zajlik ilyenkor. 
 
Farkasai, Freki és Geri démonfarkasok. Kinézetre egy normális fehérszőrű farkasok, akik képesek gyorsan mozogni. Akkor állnak csak meg, ha felüvöltenek. Nehéz elintézni őket, közelharccal semmit nem lehet elérni ellenük, így csak lőni lehet őket.
 
 
Phantom
 
Dante a tizennegyedik, Lucia a tizenegyedik küldetésben küzd meg vele. A pók-skorpió démon már az első részben is megküzdhetett Dantéval. Ugyanazokkal a képességekkel rendelkezik, és a stratégia is ugyanaz. A szájához nem szabad közel menni, mert megüt a csápjával vagy a farkával, ha skorpió formában van. Képes lávákat lövellni.
 
 
 
Tateobesu
 
Lucia küzd meg ellene a hetedik küldetésben. Vízi szörny, így csak a víz alatt támadható. A Bow Gunnal érdemes támadni, a cronky bombák nem elég segítőek, csak a démoni alakban. Ez a bestia képes láthatatlanná válni, de kiszúrható, merre mozog, olyankor azonban hasztalan a lövöldözés. Képes bekapni és megcsapni a farkával az ellenfelét. Egy helyben sokáig maradva nem érdemes. A démoni alakban nagyobb kárt tudunk neki okozni.
 
 
 
Arius
 
Dante fejezetében a tizenharmadik és tizenhetedik, Luciáéban a tizenegyedik küldetésben kell megküzdeni a játék egyik főgonoszával. A harc során, mint aki nagyon ráér, leül az asztalra, iszogat, közben lő a játékosra. Ezt ő pofátlanul hátulról teszi meg. Nem támad, de küldi az ellenfeleket, mint a titkárnőt és a kecskedémonokat. Képes tüskékkel támadni, de van, hogy a játékost beszippantja egy átjáróba, egy másikon visszahozza és a földre vágja. Ha Arius átteleportál a szoba másik oldalára, a gépfegyverrel érdemes lőni és a dobókésekkel. A közelében a démoni alakban még gyorsabban elintézhető.
 
 
 
Secretary
 
Dante küzd meg ellene a tizenhetedik küldetésében, az Arius elleni harcban. Egy gyönyörű, megalkotott démon, akit Arius alkotott meg annak tudásával. Luciához hasonló képességekkel és harctudással rendelkezik.
 
 
 
 
 
Trismagia
 
Dantéval a tizenhatodik, Luciával a tizenkettedik küldetésben küzdünk meg vele. Egy ősi és nagyhatalmú, óriás fejű, három arcú és három szempárból álló démon. A fejek a Jég, a Tűz és a Villám képességeket képviselik. A fejek szétválhatnak, egyesével támadnak. Csak lőni lehet, mindemellett kitérni a csapásai elől. Mint a Tateobesu vízi szörnyet, ezt sem tudjuk egy bizonyos helyben meglőni. Démoni alakot öltve ennél is nagyobb kárt okozhat a játékos.
 
 
Argosax
 
Dante küzd meg ellene a tizennyolcadik küldetésben. Egy nagyhatalmú démon volt, aki egykor irányította a Démonok Világát, de Sparda legyőzte. A játék másik fő gonosz, akivel csak Dante küzdött meg a démonok világában. Ez a lény Griffon testének egy részéből, Phantom fejéből - ők ketten az első részben voltak főellenfelek, - Jokkangalum egyik csápjából, Tartarussian teste feléből a fegyverével, Orenguerra félteste és Nefasturris fejéből alkották meg. Csak lőni lehet, és elkerülni a támadásaikat.
 
 
Despair Embodied
 
Dante küzd meg ellene a tizennyolcadik küldetésben. Azután jelenik meg, hogy Dante legyőzte Argosax-ot. Annak egy gubójából vagy tojásából - végül is mindegy - kelt ki. Bőrszene élő láng, szárnyai sok van és gyors. Ezt is csak lőni lehet. Még akkor is gyorsabb, ha a játékos a démoni alakban van. Képes eltűnni, majd hirtelen a semmiből előjőve lecsap, még felszúr a kardjára. Ha a játékos először játssza, szüksége lesz a készletében Vital és Devil Starra, valamint Arany Gömbre.
 
 
Possessed Arius
 
Lucia küzd meg ellene a tizenharmadik küldetésben. Emberiségét elveszítve démonná vált. Csápokkal rendelkezik, gyorsabban képes futni. Támadásai elől ugrással és oldalt pördüléssel érdemes kitérni. A csápjait képes a föld alá vinni, megnyújtani és kárt okoznia játékosnak. Ugyanakkor elkapja és megszorongatja. Ilyenkor a gyors gomb nyomkodások segítségével kiszabadulhat.
 
 
Arius Argosax
 
Lucia küzd meg ellene a tizenharmadik küldetésben azután, hogy a Possessed Arius-t legyőzte. Ilyenkor Arius nagyobb és ocsmányabb szörnyeteggé változik. Lábakkal, nagy szájjal, hosszú farokkal. Mérget is termel. Képes bekapni, megcsapni a farkával. A ketté hasadt föld szélein mászkál, a játékos lőheti, de ha átváltozik és közel repül hozzá, támadja, nagyobb kárt tehet benne.
 
Saját írás, lopás esetén Feketelistás vagy
 
 

 

© 2013-2022 Devil Hunters ~ Devil May Cry

G-Portal


Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal