<<< Vissza a Devil May Cry 2 adatlapjára
Dante második kalanjának a Dumary-sziget (デュマーリ島 Djumari Sima) adott helyett. Ez egy ősi sziget, ami az amerikai földeken helyezkedik el. A sziget mediterrán légióiban vallásos menekültekre találtak, akik különböző vallással követték a pogány isteneket. Azok, akik a rabszolgákkal elmenekültek, asszimilálódtak az új kultúrával, hogy ismerté váljanak a Vie de Marli földön. A démonok világából elnyert isteni entitásuk által az általuk elvégzett szertartások gyakran ördögűzéssel végződtek, melyeket megpecsételtek. Ezeket a vallásokat a papok klánja, az Őrzők vezették, akik istenük démoni erejét kölcsönözték, hogy megvédjék őket és a Vie de Marlin elterjedt néhány legendát. A Legendás Sparda néhány száz évvel ezelőtt eljött a démonok világából, hogy elűzze a gonosz ősi Argosax-ot, aki valaha volt legerősebb és legrosszabb démon nagyúr. Sparda a az arcana ereklyéket használta a Vie de Marli támogatásával, hogy megpecsételje a gonoszt, és hogy csapdába csalja a démonok világába, majd visszatért az emberek világába.
Pár évtizeddel ezelőtt az Uroboros, egy multinacionális, publikus vállalt, melyet Arius, egy multimilliomos démon vezetett, saját hivatalával hivatalos várost kezdett építeni gyáraival és tengereken található olajfúrótornyokból. Ezeket egyesítette felhőkarcolókkal, amely Felhőkarcoló Szentélynek (Skyscraper Sanctum) nevezett el, ami a Dumary-sziget nyugati részére épült. Az indok, amiért a szigeten voltak, különleges ércéket akartak szerezni, hogy a sziget hegységeibe rejtsék el. Bár valódi céljuk az volt, hogy visszaszerezzék a legendás arcana ereklyéket és feltámasszák Argosax-ot, és elfoglalják a Földet.
A Devil May Cry-ban
Dantét ezúttal a Dumary-szigetre hívta a sors, néhány évvel az első rész után. A szigeten uralkodik egy Arius nevű démon, aki multinacionális vállalatot vezet, meg akarja szerezni az arcana ereklyéket és elfoglalni a világot, megszerezve Argosax erejét. Dante és női társa, Lucia külön utakon a városon keresztül eljutnak a gyárig, ami elpusztul, majd onnan a romokig, ahol megszereznek egy ereklyét. Lucia megküzd Arius-szal, de kevésnek bizonyul az ereje, helyette Dante intézi el. A városra telepedett káosz közt eljutnak Arius cégébe, Dante át a démonok világába, ahol megküzd Argosax-szal, Lucia Arius-szal számol le végleg.
A sziget térképe
A játékot egy múzeumban kezdjük, ahol Luciát megtámadják a madárdémonok, de Dante megmenti. Kettejük játékmenetbeli bejárandó útjuk részben megegyező, de van, hogy mindketten megfordulnak azon a helyen. A romokba külön úton jutnak el. A városban, a romokban, majd Arius vállalatában megküzdenek vele. Elmenekülnek sikeresen, a városra telepedett káoszban megnyitják a démonok világába vezető átjárót. Amikor Dante végleg leszámolt Arius-szal, Lucia megtámadja és arra kéri, ölje meg, mivel miatta történt ez az egész.
A rituálé nem fejeződött be. Dante elindul megállítani Argosax-ot, Lucia Arius-szal végez. Dante a Pokolból igyekszik kimenekülni, míg Lucia és Matier a városban várják. Lucia később a Devil May Cry irodában vár a félvérre, dobálva annak érméjét. A motor zugásra arra következtet, megérkezett és kiszalad. De ezt már nem tudtuk meg, hogy tényleg ő jött-e meg.
Saját írás és fordítás, lopás esetén Feketelistás vagy
|