ÁTALAKÍTÁSOK MIATT BIZONYTALAN IDEIG SZÜNETEL AZ OLDAL

 
Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Elfelejtettem a jelszót
 
<<< Vissza a Devil May Cry Végigjátszás adatlapjára
 
 
 
Intro és Prológus
 
    
    
    
    
    
 
A nyitó jelenetben a főhős édesapjáról hallunk egy kis történetet, a videóban pedig maga Sparda látható.
 
"Kettőezer évvel ezelőtt háború zajlott az emberi világ és az Alvilág között. De egy valaki az Alvilágból ráébredt az igazságra, s saját fajtája ellen fordult. Ő volt Sparda. Később uralkodott békében az emberek világában, fent tartva a harmóniát haláláig. Majd legendává vált, Sparda, a Legendás Sötét Lovag."
 
A következő bejátszásban egy várost látunk. Éjszaka van és villámlik. Az égbolton megjelent vörös fényből előugrik egy fekete bőrruhás, hosszú szőke hajú magas nő. Nem messze a Devil May Cry iroda elé. Telefoncsörgés hallatszik bentről. Odabent egy férfi ül az asztalnál, azon a két lába keresztben, valamint egy szőke hajú nőről egy fénykép (vagyis az édesanyjáról, Eváról). Valamint pizzás doboz, üveg, továbbá a falakon fellógatott és szögelt démonfejek, zenei berendezés, biliárdasztal és még sorolhatnám.
 
Dante: Devil May Cry - válaszolt a telefonhívásra Dante, a főhősünk. - Sajnálom, de kilenckor már zárva vagyok - majd visszatette. - Megint nincs jelszó. Nem hinném, hogy kapok megnyerő mun...
 
Gondolatait a szőke hajú nő töri meg, berontva motorostul az irodába.
 
Dante: Hé, lassíts, szívi. Kéri a félvér, a démon nő leszáll a motorról, s körbe nézz. - Lám-lám, mit keres? - hajolt előre az asztalra Dante. - Hív a természet? Még ezelőtt.
 
A nő még nézelődik, majd kérdez.
 
Trish: Szóval, ezermesternek kell lennie ahhoz, hogy piszkos munkát kapjon, igaz? - majd megállt, hősünkre nézve.
 
Dante: Majdnem - áll fel Dante, majd leemeli a Force Egdét, s a nő elé áll. - Csakis alkalmi munkát kapok, ha érti, mire gondolok.
 
Trish: Húsz évvel ezelőtt maga vesztette el az édesanyját és a bátyját. A legendás Sötét Lovag, Sparda fia. Dante - tájékoztatta erről a nő.
 
Dante: Nos - indul a nő felé - Képzelem, hogy a magadfajta hosszú utat tesz meg ezért, és ha minden egyes ide érkezőt megölök, előbb-utóbb végül megütőm a főnyereményt - tartja végül a nőre a kardját.
 
Trish: Ez esetben - szólt a nő, - használnia kell ezt.
 
Jobb keze maga mellett, majd villámot ráidézve megragadja Dante Force Edgéjét. Dante-t is megrázza vele, majd kétszer megrúgja, míg az íróasztalra nem esik, majd kardját a mellkasába vágja, miközben szenvedteti a villámokkal. Nevet is.
 
Trish: Tényleg te volnál a Legendás Sötét Lovag fia? Nem tanított meg a kardforgatásra? - kérdezte, majd a villámokat levéve, a motort vágja Dantéhoz.
 
Dante: Kard? - kérdezte forgatva Ebony & Ivory fegyvereit. - Ideje dolgozni, fiúk!
 
Azzal meglőtte a motort, míg az kigyulladva visszarepült a nő felé.
 
Trish: Ne! - elugrik a földre.
 
A motor felrobban, a nő pedig Dante felé fordul, aki karddal a mellkasában, s pisztolyokkal a kezében elé áll.
 
Dante: Már gyermekkoromban is volt hatalmam. Démoni erő folyik bennem.
 
Trish: Mi... hatalom...- kúszik hátra.
 
Dante: Te vagy az első személy, aki tud a bosszúmról - húzta ki mellkasából a kardot, majd élével a földbe állította Dante. - Úgy tűnik, közel járok hozzá.
 
Rászegezi a nőre a fegyverét. Kisebb néma csend után:
 
Trish: Úgy tűnik - állt fel a nő - De én nem vagyok az ellenséged. A nevem Trish. - Hátat fordít. - Azért kerestelek fel, hogy a segítségedet kérjem ahhoz, hogy az Alvilágot megsemmisítsem.
 
Dante: Tessék?
 
A nő leveszi napszemüvegét, majd Dantéra fordítja a tekintetét. Dante meglepődőik, ugyanis a nő kiköpött mása édesanyjának, akiről fényképet tart az iroda íróasztalán.
 
 
A következő bejátszás elvezet minket a játék egyetlen helyszínére, a Malett-szigetre.
 
Trish: Húsz évvel ezelőtt, az Alvilág császára, Mundus feltámadt.
 
Dante: Mundus?
 
Trish: Igen. Az ő erejét pecsételte meg Sparda. Ismét az emberek világának irányítását próbálja megszerezni. A kapu kinyitásának előkészületeit a Malett-szigeten kezdte meg.
 
A következőben Dante és Trish bejutnak a kapun.
 
Trish: Ennek a szirtnek a tetején van a kastély. Gyerünk, induljunk!
 
Azzal felugrik a szirt tetejére. Dante utánanézett, arra gondolva biztosan, hogy külön utakon indulnak.
 
   
   
 
Kék Kő Darab(ok)
 
 
Gömb(ök), tárgy(ak)
 
  
 
 
Pályaadatok
 
Feladat: Nincs, csak menjünk a bejárathoz.
Felhasználható tárgy: nincs
Boss: nincs
Titkos küldetés: nincs
Kékkő töredék: 1 db
 
Innentől te veszed kézbe az irányítást. Kezdetben még csak egy kis átvezető pályán indulsz. Dante bordó-fekete nadrágba, felsőbe, ujjas kesztyűbe, csizmába és kabátba öltözve, felszerelkezve természetfeletti erejével, Force Edge kardjával és Ebony & Ivory kifogyhatatlan ikerfegyvereivel vág neki a rád váró veszélyes kalandra. Mielőtt neki vágnáL, tudnod kell, hogy ha használod a fegyvereket, a képernyő bal felső sarkában az élet- (ami zöld és felül van) és a démoni (ez lila és az élet alatt van) erő csík jelenik meg. Ezek a frissen telepített játék kezdetekor rövid - de hogy mivel növelheted, hamarosan megtudod. Ha éppen nem használod a fegyvert, de sérülés ér, akkor is megjelennek.
 
Na ennyit a rövid beszédről, vágjunk bele, amibe kell. A kapu bezárása után indulj a kastély felé. Oda úton rögtön találsz egy Yellow Orbot (sárga gömböt, amely arra jó, hogyha megölnének, az aktuális játékot ott folytathatod és korlátlan mennyiségűt vihetsz magaddal :D). Tovább egy erkélyt találsz, annak tornyába a játék első Blue Orb Fragmentjét, vagyis Kék kő darabot (44/1). Ezzel ennyi, lépj be a kastélyba.
 
 

 

© 2013-2022 Devil Hunters ~ Devil May Cry

G-Portal


Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal