<<< Vissza a Devil May Cry adatlapjára
Rusty Key (Rozsdás kulcs)
Régi, de még használható kulcs, mellyel a játék elején nyitunk ki ajtókat. Először az első küldetésben, a főcsarnokban lévő ajtót kell ezzel kinyitni, amit egy toronyban álló bábutól szerzünk meg. Ez a hangárba vezet. A másodikat egy könyvtárban a falon lévő képről veszünk magunkhoz, ami az udvarra vezető ajtót nyitja. A harmadikat a hatodik küldetésben a csatornák egyik csövéből szerzünk meg, ami a csatorna végén lévő zárt ajtót nyitja.
Staff of Judgement (Ítélet pálcája)
Egy dísztárgy, melyet fegyvernek nem lehetett használni. A második küldetésben, a könyvtárnak egy rejtett szobájában találjuk, ami a katedrálisba vezető utat nyitja.
Pride of Lion (Oroszlán büszkesége)
A katedrálisban találjuk. Ide lépve a két ajtó lezárult, ezzel a törött hídra vezető ajtót nyitottuk ki. Onnan visszatérve magunkhoz vehettük. Eztán az udvaron lévő oroszlánszoborhoz jutottunk. Ezt széttörtük, ami egy ellenfél legyőzése után megnyitott egy ajtót a negyedik küldetésben.
Death Sentence & Melancholy Soul (Halálos Ítélet, Szomorú Lélek)
 A Death Sentence (Halálos Ítélet) kard kinézetű tárgyat a negyedik küldetésben szerezzük meg. Szintén nem alkalmazható fegyvernek, mindössze felhasználni lehet. Miután a Pride of Lion táblával feltörtük az oroszlánszobrot és kinyílt az ajtó, egy lépcsős szobába jutva, annak alján a rúnakapcsolót aktiváljuk, ami felvisz minket a tárgyhoz. Ezután onnan leugorva jutunk be a szobába, ahol fel kell azt használni egy szoborba helyezve és megkapjuk a Melancholy Soult (Szomorú Lélek). Ezt abba az ajtóba kell behelyezni, ahol aktiváltuk a rúnakapcsolót, ami a csatornákba vezet.
Guiding Light (Vezető Fény)
A hatodik küldetés végén, miután legyőztük az ellenfelünket. Ezt abban a szobában, ahol találkoztunk Nelo Angeloval, az ott lévő nap mintás ajtóba kell felhasználni, ami egy rejtett ajtóhoz, onnan a főcsarnok tetejére, majd a hídhoz vezető úthoz jutunk. Ha nem érünk vele oda időben, elszívja teljesen Dante életerejét és meghal.
Trident (Háromágó szigony)
A nyolcadik küldetésben szerezzük meg az után, hogy Phantomot legyőztük. Szigony kinézetű tárgy, amit fegyvernek szintén nem lehet használni. Az udvarra vezető rács felengedésére volt szükség.
Sign of Chastity & Chalice (A Szűziesség jegye, Kehely)
 A tizenegyedik küldetésben szerezzük meg mindkét tárgyat. Az üvegházban találhatók üvegállványok és gödör. A gödrön keresztül átjutunk egy üveg mögé, ahol megtaláljuk a Sign of Chastity-t. A következő ajtón bemenve ezt egy oszlopokkal körbe ölelő állványba helyezzük, ami a Nelo Angelo elleni harc után hozzáenged férni minket a Chalice tárgyhoz. Ezt fentebb egy másik állványba helyezzük, ami a tovább vezetés utat nyitja meg.
Staff of Hermes (Hermes pálcája)
A Staff of Hermes-t a tizenharmadik küldetésben, a szellemhajón szerezzük meg. A tizenhatodik küldetésig nem használjuk, míg a kastélyra leszállt sötétség miatt a törött hídnál megjelent tükröknél nem használjuk. Ezzel két portál jelent meg a tükröknél.
Emblem Shield & Pair of Lances (Emblémás Pajzs és Egy pár lánc)
 Az Emblem Shield a tizennegyedik küldetésben találjuk meg egy tüske kamrában. Egy tüskés falon maradt csontváznál volt. Ez egy pajzs alakú tárgy, közepén egy koponya. A tizenötödik küldetésben a koloszeum két oldalán lezárt ajtókat nyitja. Egyik mögött találjuk a Pair of Lances-et, amivel a koloszeumba vezető ajtót nyitjuk. Ez egy pár dárdaszerű tárgy, fegyvernek nem alkalmazható.
Luminite
A tizenötödik küldetésben találjuk ott, ahol a koloszeum két lezárt ajtaja közül az egyikbe bejutunk. Ez egy mágikus kő, amivel világítani lehet a sötétben.
Wheel of Destiny (A Végzet kereke)
A tizenötödik küldetésben, Griffon legyőzése után vesszük magunkhoz. Ez egy kör alakú kőtábla, két oldalából egy-egy darab hiányzik, s egy szárnyszerű minta van rajta. Ezzel aktiválhatjuk a hidat a tizenhatodik küldetésben, hogy visszatérjünk a kastélyba.
Quicksilver (Higany)
Egy tiszta gömb, amit a tizenhetedik küldetésben szerzünk meg abban a teremben, ahol a sárkány szerkezetet kellett elpusztítani. Ezt a gömböt annak az ajtónak a kinyitására használjunk, ami mögött Nelo Angelo várt ránk. Érdekesség, hogy ennek a tárgya a harmadik játékban is feltűnik, mint egy megszerezhető Stílus neve.
Philosopher's Egg & Elixir (A Bölcsek Tojása és Elixir)
 A Bölcsek Tojását a tizennyolcadik küldetésben találtuk egy olyan lépcsős szobában, mint amilyenben eljutotunk a csatornába. Ezt egy serlegbe helyeztük, ami átváltozott az Elixiré. Az Elixirt ezután a Nelo Angeloval találkozott szobában a tükörnél használtuk fel, amivel átjutottunk a démonok világába.
Philosopher's Stone (Bölcsek Köve)
A Philosopher's Stone (Bölcsek Köve) egy varázs erejű kő, amit alkímiával fejlesztettek. A tizenkilencedik küldetésben szerezzük meg a Démonok Világában, amivel kinyithattuk az Alvilágba vezető járatot.
Saját fordítás, lopás esetén Feketelistás vagy
|