ÁTALAKÍTÁSOK MIATT BIZONYTALAN IDEIG SZÜNETEL AZ OLDAL

 
Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Elfelejtettem a jelszót
 
<<< Vissza a Devil May Cry adatlapjára
 
Rusty Key (Rozsdás kulcs)
 
Régi, de még használható kulcs, mellyel a játék elején nyitunk ki ajtókat. Először az első küldetésben, a főcsarnokban lévő ajtót kell ezzel kinyitni, amit egy toronyban álló bábutól szerzünk meg. Ez a hangárba vezet. A másodikat egy könyvtárban a falon lévő képről veszünk magunkhoz, ami az udvarra vezető ajtót nyitja. A harmadikat a hatodik küldetésben a csatornák egyik csövéből szerzünk meg, ami a csatorna végén lévő zárt ajtót nyitja.
 
 
Staff of Judgement (Ítélet pálcája)
 
Egy dísztárgy, melyet fegyvernek nem lehetett használni. A második küldetésben, a könyvtárnak egy rejtett szobájában találjuk, ami a katedrálisba vezető utat nyitja.
 
 
 
 
Pride of Lion (Oroszlán büszkesége)
 
A katedrálisban találjuk. Ide lépve a két ajtó lezárult, ezzel a törött hídra vezető ajtót nyitottuk ki. Onnan visszatérve magunkhoz vehettük. Eztán az udvaron lévő oroszlánszoborhoz jutottunk. Ezt széttörtük, ami egy ellenfél legyőzése után megnyitott egy ajtót a negyedik küldetésben.
 
 
 
Death Sentence & Melancholy Soul (Halálos Ítélet, Szomorú Lélek)
 
A Death Sentence (Halálos Ítélet) kard kinézetű tárgyat a negyedik küldetésben szerezzük meg. Szintén nem alkalmazható fegyvernek, mindössze felhasználni lehet. Miután a Pride of Lion táblával feltörtük az oroszlánszobrot és kinyílt az ajtó, egy lépcsős szobába jutva, annak alján a rúnakapcsolót aktiváljuk, ami felvisz minket a tárgyhoz. Ezután onnan leugorva jutunk be a szobába, ahol fel kell azt használni egy szoborba helyezve és megkapjuk a Melancholy Soult (Szomorú Lélek). Ezt abba az ajtóba kell behelyezni, ahol aktiváltuk a rúnakapcsolót, ami a csatornákba vezet.
 
Guiding Light (Vezető Fény)
 
A hatodik küldetés végén, miután legyőztük az ellenfelünket. Ezt abban a szobában, ahol találkoztunk Nelo Angeloval, az ott lévő nap mintás ajtóba kell felhasználni, ami egy rejtett ajtóhoz, onnan a főcsarnok tetejére, majd a hídhoz vezető úthoz jutunk. Ha nem érünk vele oda időben, elszívja teljesen Dante életerejét és meghal.
 
 
Trident (Háromágó szigony)
 
A nyolcadik küldetésben szerezzük meg az után, hogy Phantomot legyőztük. Szigony kinézetű tárgy, amit fegyvernek szintén nem lehet használni. Az udvarra vezető rács felengedésére volt szükség.
 
 
 
Sign of Chastity & Chalice (A Szűziesség jegye, Kehely)
 
A tizenegyedik küldetésben szerezzük meg mindkét tárgyat. Az üvegházban találhatók üvegállványok és gödör. A gödrön keresztül átjutunk egy üveg mögé, ahol megtaláljuk a Sign of Chastity-t. A következő ajtón bemenve ezt egy oszlopokkal körbe ölelő állványba helyezzük, ami a Nelo Angelo elleni harc után hozzáenged férni minket a Chalice tárgyhoz. Ezt fentebb egy másik állványba helyezzük, ami a tovább vezetés utat nyitja meg.
 
 
Staff of Hermes (Hermes pálcája)
 
A Staff of Hermes-t a tizenharmadik küldetésben, a szellemhajón szerezzük meg. A tizenhatodik küldetésig nem használjuk, míg a kastélyra leszállt sötétség miatt a törött hídnál megjelent tükröknél nem használjuk. Ezzel két portál jelent meg a tükröknél.
 
 
 
Emblem Shield & Pair of Lances (Emblémás Pajzs és Egy pár lánc)
 
Az Emblem Shield a tizennegyedik küldetésben találjuk meg egy tüske kamrában. Egy tüskés falon maradt csontváznál volt. Ez egy pajzs alakú tárgy, közepén egy koponya. A tizenötödik küldetésben a koloszeum két oldalán lezárt ajtókat nyitja. Egyik mögött találjuk a Pair of Lances-et, amivel a koloszeumba vezető ajtót nyitjuk. Ez egy pár dárdaszerű tárgy, fegyvernek nem alkalmazható.
 
 
Luminite
 
A tizenötödik küldetésben találjuk ott, ahol a koloszeum két lezárt ajtaja közül az egyikbe bejutunk. Ez egy mágikus kő, amivel világítani lehet a sötétben.
 
 
 
 
 
Wheel of Destiny (A Végzet kereke)
 
A tizenötödik küldetésben, Griffon legyőzése után vesszük magunkhoz. Ez egy kör alakú kőtábla, két oldalából egy-egy darab hiányzik, s egy szárnyszerű minta van rajta. Ezzel aktiválhatjuk a hidat a tizenhatodik küldetésben, hogy visszatérjünk a kastélyba.
 
 
 
 
Quicksilver (Higany)
 
Egy tiszta gömb, amit a tizenhetedik küldetésben szerzünk meg abban a teremben, ahol a sárkány szerkezetet kellett elpusztítani. Ezt a gömböt annak az ajtónak a kinyitására használjunk, ami mögött Nelo Angelo várt ránk. Érdekesség, hogy ennek a tárgya a harmadik játékban is feltűnik, mint egy megszerezhető Stílus neve.
 
 
 
 
Philosopher's Egg & Elixir (A Bölcsek Tojása és Elixir)
 
A Bölcsek Tojását a tizennyolcadik küldetésben találtuk egy olyan lépcsős szobában, mint amilyenben eljutotunk a csatornába. Ezt egy serlegbe helyeztük, ami átváltozott az Elixiré. Az Elixirt ezután a Nelo Angeloval találkozott szobában a tükörnél használtuk fel, amivel átjutottunk a démonok világába.
 
 
 
 
Philosopher's Stone (Bölcsek Köve)
 
A Philosopher's Stone (Bölcsek Köve) egy varázs erejű kő, amit alkímiával fejlesztettek. A tizenkilencedik küldetésben szerezzük meg a Démonok Világában, amivel kinyithattuk az Alvilágba vezető járatot.
 
Forrás X
Saját fordítás, lopás esetén Feketelistás vagy
 

 

© 2013-2022 Devil Hunters ~ Devil May Cry

G-Portal


20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!