<<< Vissza a Devil May Cry adatlapjára
Mint a filmekben, a videojátékokban is kiszúrható néhány baki. Ez alól a Devil May Cry egyik része sem kivétel. Az első játék végigjátszásának készítése alatt és persze végig vétele alatt szúrtam ki néhányat. Íme:
1. Hogy lehetséges?
A második küldetésben, amikor Dantéba beleáll az Alastor, s felemelkedik belőle, azt furcsálltam, hogy amikor a markolathoz ér, egyszerűen csak átment rajta (bár ha spriccelt a vére, kizárt), vagy tényleg úgy jön ki? Mit gondoltok?
2. Trish magasabb Danténál?
A tizenötödik küldetésben fedeztem fel. Miután Dante legyőzte Griffont, azzal pedig Mundus végzett, Trish megérkezett a helyszínre. Amikor Dante mellé sétál - nem tudom, mondható-e hibának vagy csak én láttam rosszul, - látszik, hogy magasabb Danténál a lány, hol ott az elején és a végén fél fejjel alacsonyabb. És amikor végleg legyőztük Mundus-t, majd ölelik meg egymást, akkor is látszik, hogy a nő kisebb. Ám az Epilógus videóban Trish egy magas Dantéval, hiába a magassarkú csizma.
3. Hol van Trish?
Miután Trish ellökte Dantét Mundus egyik csapása elől és ő kapta be a lövést, "holtan zuhan a földre". Amikor pedig Mundus megmutatja magát a következő jelenetben, Trish sehol sincs Dante mögött.
4. Dőlő sziklaoszlop
Most lehet, megköveztek ezért, de csak vázolom a tényt. Nem voltam jeles fizikából, de vak se vagyok. Tudtommal, amikor az ember felé dől valami, ami kilapítja, és a másik siet, hogy megmentse, az ilyen esetek 50%-a, hogy ez sikerül - vagy nem, természetesen. Amikor Dante legyőzte Nightmare-t és látta, hogy Trish felé borul egy sziklatömb, nem tudván, miért, mivel elárulta őt a nő, mégis megmentette. Igen, csak kifigyeltem, hogy ahogy összevágták, nagy volt köztük a távolság annyira, hogy ha Dante ember lenne, és még ha gyors futó is, akkor se ért volna időben oda. Trish ugyan túlélte volna, mivel démon - talán. Na mindegy, ez is csak egy feltevés volt. A másik meg, hogy amikor Dante ugrik, hogy ellökje Trish-t, a következő képkockában a szikla még csak a dőlés kezdeti fázisában van. Szóval, ez is hiba?
5. Hiányos az árnyék
Nos, az, hogy a játék más pontján is kiszúrható-e, nem tudom, nem figyeltem. De amikor visszatérünk a már sötétségbe borult kastélyba és nálunk a Luminate, látható, hogy Dante árnyéka nem teljesen "tükrözi" vissza a karaktert, ugyan is a demoban látott, kabát nélküli alakja látható.
Egyelőre ennyi. Ha találok még, esetleg ti, osszuk meg.
Saját írás, lopás esetén Feketelistás vagy
|