<<< Vissza a Devil May Cry adatlapjára
Marionettes & Bloody Mari
Az első küldetésben találkozunk először ezekkel a bábuszerű démonokkal, akik a karjukra rögzített fejszékkel vagy puskával támadnak. Fonalakon mozgatják őket, amikkel képesek elkapni minket. Sérülnek és véreznek.
Sin Scissors
A második küldetésben kerülünk szembe először ezekkel a hatalmas ollós démonokkal. Repülnek és képessek a falakon átrepülni, így kissé nehézkés őket támadni. A puska lövés a legjobb lőfegyver ellenük.
Később a Devil May Cry 5-ben visszatérnek.
Sargasso
A harmadik küldetésben találkozunk először velük. A katedrálisból kijövet találunk egy hidat, ami kettétörik, s a vízbe zuhanunk. Akkor támadnak, ha a közelükbe megyünk. Lebegnek, s képessek minket megharapni, ha óvatlanok vagyunk.
Később a Devil May Cry 2-ben visszatérnek.
Shadow
Egy vadállatszerű démon, feketeszőrű és fegyverre képes változni, hogy azzal tegyen kárt bennünk. Csak a Normal nehézségi módban, azonbelül a negyedik küldetésben tűnik fel, amikor szétütjük az oroszlán szobrot, bár a Könnyű módban némelyik Titkos Küldetésben megküzdhetünk ellenük.
Később a Devil May Cry 5-ben V egyik kísérőjeként, fekete párduc alakban, ugyanazokkal a képességekkel visszatér.
Death Scissors
A hatodik pályán találkozunk először ezzel. Erősebb a Sin Scissor-nál, emberi és állati csontokból alkották. Nagyobb ollóval támad. Létre tud hozni egy lebegő portot, amin feldobja ellenfelét, s támad, ám a játékosnak is egy jól célzott kardcsapás megsebezheti.
Beezelbub
A hatodik küldetésben, a kastély csatornáiban találkozunk először ezekkel a rovarszerű lényekkel. A puskával egy-két lövéssel elintézhetjük őket (Könnyű vagy Normal módban persze).
Sin Scythe
A nyolcadik küldetésben találkozunk először ezekkel. Nagyobb erővel rendelkezik, mint a Sin Scissors, maszkkal együtt.
Blade
A kilencedik küldetésben, a kastély kertjében kerülünk először szembe velük. Mundus alkotta meg, gyíkszerű démon, páncéllal, képes a föld alól támadni és úszni.
Később a Devil May Cry 4-ben visszatérnek.
Fetish
Shadow-hoz hasonlóan ő is csak a Normal nehézségi módban, a kilencedik küldetésben jelenik meg, a kastély kertjében. A Marionette bábuknál erősebb, Tűz típusú ellenfél. Képes lángot szórni, a karjaira helyezett kerekekkel támadni.
Frost
Szintén a Normal módban, a tizenhetededik küldetésben jelenik meg. A Sötét Császár harcosai. Jéggel támadnak, képessek a teleportra, Jégpajzsot vonni a védekezéshez. S ha felugrik a levegőbe, s lecsap, jégszilánkokat fúr ki a földből, melyeket el kell kerülni már azelőtt, hogy a levegőbe ugrik.
Később a Devil May Cry 4-ben visszatérnek.
Kyklops
A tizedik küldetésben találkozunk velük. Bár hasonlítanak Phantomhoz, mégis gyengébb rangúak és kisebbek. Képes nagyot ugrani.
Plasma
Denevér és ember alakú szörny. A Villámot képes irányítani. Teste kék, és cikázik. Képes megtöbbszörözni magát. Ember alakban úgy harcol, mint Dante, a ruházata és a haja is ugyanolyan. A tizenhatodik küldetésben jelenik meg.
Nobody
A tizenkilencedik küldetésben jelenik meg. Intelligencia szintje szinte semmi, ezért nincs neve.
Később a Devil May Cry 5-ben visszatérnek.
Saját írás, lopás esetén Feketelistás vagy
|